1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een minibike kopen om er lekker mee te gaan scheuren, maar heb totaal geen verstand van die dingen! Toen ben ik even op google gaan kijken, maar heb niet veel boeiends gevonden. Wel heb ik als voor beeld 2 modellen gezien die me wel tof leken:
    1. Racers 49cc ZPF Z1 water - Gauloises 12pk
    2. Racers 47/49cc - West uitvoering

    Er zit een groot prijsverschil in deze 2 modellen, maar welke moet ik hebben? 8) En zijn de bikes niet te klein ofzo? Met andere woorden, help!
     
  2. Thamaster

    Thamaster Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er geen verstand van, maar de politie heeft ze liever niet dus hou daar ook rekening mee;)
     
  3. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    De politie wil wel meer niet ;) Dus daar trek ik me niets van aan!
     
  4. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem vooral zo'n racemonster en dan lekker in je t-shirtje en spijkerbroek neergaan. ;) Ik vind het maar niks die dingen.
     
  5. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, veel voegt dit niet toe aan je vraag maar moet het toch even zeggen.

    Het is een hoop geld waar je mee speelt. De politie is hier inderdaad niet blij mee. Zodra ze je zien ben je hem kwijt, zo simpel is dat.

    Spul verveelt ook aardig snel moet ik zeggen, tis leuk om een aantal keren te doen. Maar met de weinige vrijheid die je hebt is de lol er snel vanaf. Ik zou er maar is goed over na gaan denken voor je je geld ervoor neerlegt.
     
  6. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb altijd nog een kartbaan in de buurt + een groot terrein waar het WEL op mag ;)
     
  7. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    De chinese minibikes die ze voor weinig aanbieden zijn echt pure rotzooi, de lasnaden scheuren al bijna als je er alleen naar kijkt en over de kwaliteit van de motorblokjes heb ik helemaal geen goed woord over.
    Als je knap spul wilt zit je toch echt aan een Polini of zo en die zijn minimaal 700 euro.

    Voor de rest heeft Daantjuh helemaal gelijk, na twee rondjes vind je er geen moer meer aan en als oom agent ook maar één glimp van je opvangt ben je hem direct kwijt.
    Ik zou zeggen; koop iets zinnigs voor je geld.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2007
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat je die dingen snel beu raakt. Ik heb er zelf geen maar ik heb er vaak op gereden. Is wel leuk voor een keertje maar meer niet. Dan is het veel leuker om op een echte brommer of motor te blazen.

    Maarja, jij had nogal wat geld dacht ik toch?;)
     
  9. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Koop gewoon een brommer ja.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Een brommer hoeft niet perse hoor. Ik heb zelf deze minibike:
    [​IMG]
    Ding gaat ongeveer 70 bij mij. Gewoon ergens een leeg industrie terein zoeken, niet te groot. Waar je gewoon met wat vrienden/je broer rondjes gaat rijden op tijd. Dan heb je echt de grootste lol! Voor €80,- had ik deze tweedehands gekocht op Marktplaats. :)
     
  11. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de politie je pakt kost dat €400 euro en inbeslagname van je minibike. Als je zonder helm heb gereden kost dat nog 50 euro geloof ik.
    Die minibikes zijn ook niet zo betrouwbaar, allemaal goedkoop rotzooi. Een kennis had ook zo'n ding waarbij dat stuur vast sloeg.....kon je er niet mee sturen en dat is niet handig als je 60 a 80 gaat.
     
  12. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ach je kunt er best even plezier mee hebben, een maat van mij had er een en kon er alleen maar over de stoepen rond het huis mee scheuren, dat ding maakter zo'n kut herrie dat na 2 dagen de politie op de stoep stond. Dus niet alleen het zien ervan is balen, maar ook als iemand last heeeft van het geluid..
     
  13. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Geld speelt geen rol idd, maar 700 euro vind ik wel een leuk bedragje! Ga ik maar eens kijken naar dat merk, bedankt :)

    Ik zie net dat ik deze voor €150 kan halen, is geen geld :) Dus mijn vraag is of die beetje optrekt (hoeveel weeg je?) en of die wel lekker zit (hoe lang ben je?)
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2007
  14. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Haal dan een midi bike als je 700 euro wil utigeven, of een maxibike.
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je toch geld genoeg hebt, koop dan een gewone brommer... Veel leuker, en dan mag je tenminste de weg op en je chick achterop nemen.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Zoiets ;)
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2007
  16. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dan nog mag ik niet de weg op, want 40 kmh vind ik niets ;)
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb zelf een Derbi Senda... heb ik niks aan gedaan en haalt met gemak 80 echte kilometers. Ander uitlaatje erop hij haalt 95 en als je er echt werk van maakt ga je over de honderd. Dus dat is niet echt een goed excuus, helemaal als je zoals je zegt geld zat hebt, dan maken die boettes ook niet uit (zelf nog nooit één gehad en rij nu een jaar).
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hij trekt best lekker op. Ik zelf ben 52 (:eek:) Kilo en ik ben denk ik 1.76. Maar m'n broer van 23 rijdt er ook prima en snel op hoor. :)
     
  19. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de duidelijkheid (als je het nog niet in de gaten had):

    De boete is niet laag, minstens 400 euro en inbeslagname:

    Kortom: het mag wel, zolang je maar niet op de openbare weg komt met dat ding.

    Ik moet zeggen dat ze er in ieder geval allebei leuk uit zien. Mijn advies is om een betrouwbaar merk te nemen. Er wordt veel gewaarschuwd voor slechte kwaliteit minibikes, terwijl dat juist zo belangrijk is bij minibikes. Je kan er namelijk snel brokken mee maken.
     
  20. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broer heeft er nog een te koop tsaan dacht ik :) Zelf opgebouwd :D

    Edit: Klik
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2007

Deel Deze Pagina