1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een minibike kopen om er lekker mee te gaan scheuren, maar heb totaal geen verstand van die dingen! Toen ben ik even op google gaan kijken, maar heb niet veel boeiends gevonden. Wel heb ik als voor beeld 2 modellen gezien die me wel tof leken:
    1. Racers 49cc ZPF Z1 water - Gauloises 12pk
    2. Racers 47/49cc - West uitvoering

    Er zit een groot prijsverschil in deze 2 modellen, maar welke moet ik hebben? 8) En zijn de bikes niet te klein ofzo? Met andere woorden, help!
     
  2. Thamaster

    Thamaster Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er geen verstand van, maar de politie heeft ze liever niet dus hou daar ook rekening mee;)
     
  3. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    De politie wil wel meer niet ;) Dus daar trek ik me niets van aan!
     
  4. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem vooral zo'n racemonster en dan lekker in je t-shirtje en spijkerbroek neergaan. ;) Ik vind het maar niks die dingen.
     
  5. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, veel voegt dit niet toe aan je vraag maar moet het toch even zeggen.

    Het is een hoop geld waar je mee speelt. De politie is hier inderdaad niet blij mee. Zodra ze je zien ben je hem kwijt, zo simpel is dat.

    Spul verveelt ook aardig snel moet ik zeggen, tis leuk om een aantal keren te doen. Maar met de weinige vrijheid die je hebt is de lol er snel vanaf. Ik zou er maar is goed over na gaan denken voor je je geld ervoor neerlegt.
     
  6. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0