Minidisc

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Dark-C, 24 jun 2003.

1. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een minidisc (NetMD) nu zit daar ook een leuk programma bij(SonicStage), dat mij verteld dat de MD vol is.. maar daar weet hij nix van:{.. er past nog 130 MB bij op het schijfje.. :mad:
    Iemand die weet hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen??:confused:

2. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    sonicstage uitschakelen lijkt me en gewoon je md pluggen in de in de uitgang bij je pc waar normaal het geluid naar de boxen gaan en opnemen maar.

3. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dan kan ik niet de long play functie gebruiken ...

4. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    op LP2 passen er 2 CD's op een MD

LP4 heeft ruimte voor 4 CD's

5. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    daarom.. dat is handig maar als dat programmaz egt dat ik er nix bij kan stouwen als er nog 130 MB op kan :confused:...

6. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    MD's werken toch niet met de hoeveelheid mb's die er nog op kunnen? volgens mij ging het altijd in tijd?!

is het alleen bij deze MD of gebeurt het vaker? Als het alleen deze is dan wis je m toch even en probeert het dan opnieuw.

7. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2

Vergeet die Mb's nou is... Daar draait het helemaal niet om.

Ik weet niet hoe dat progje van je werkt, maar ik heb OpenMG jukebox mee gekregen bij me netMD....
    Als ik dan een Album naar me MD venster sleep, vraagt ie in welke mode ik het wil opnemen, (stereo, LP2, LP4)

Bovendien is er ook nog een balkje waar ik kan zien hoeveel minuten vrije ruimte over is op de MD.....

Anders moet je alles van je MD af gooien en het er nog een keer op zetten, ik denk namelijk dat je hem gewoon op Stereo hebt laten staan, waardoor er weinig op past

8. Hoegieboegie

Hoegieboegie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je hem dan wel helemaal met lp4 opgenomen? Of heb je eerst gewoon opgenomen en dan nog een keer geprobeerd om met lp4 op te nemen? Want je moet hem natuurlijk wel eerst op lp4 zetten.

9. Hoegieboegie

Hoegieboegie Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dit bedoelde ik ook.

Dus wel eerst kijken op welke rec mode je hem hebt staan.

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    uhm redelijk vaag, mijn md heeft helemaal geen prog nodig, ik kan ook gewoon lp4 opnemen.. (je hebt het wel over draagbaar tog?)

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is gek. De mijne heeft dat helemaal niet. De Mijne geeft gewoon aan hoeveel MB nog vrij is, that's it. Er staat bij mij helemaal nergens iets van minuten. Ik heb dan wel een nieuwere versie van OpenMG jukebox (mijn neef heeft ook nog die manier van jullie en die heeft een ouder model dan ik).

12. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2

Dat vind ik dan wel een hele domme zet van OpenMG!

Nu raken de gewone consumenten in de war met de grote van de MP3's

13. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eastmaster, misschien kan je dat programaatje van The Matrix gebruiken?, of werkt dat dan neit?, het is maar een idee :)

14. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    LP is echt kut.. butt-kwaliteit..

15. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Zou best!!

Maar met LP2/LP4 hoor ik maar weinig verschil met het orgineel!

16. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, tis gewoon net als die mensen die het verschil zien tussen 70 en 90 FPS, en de mensen die het verschil (buiten de teletekst om) zien tussen een 60 en 100 Hz TV, of een 60 en 75 Hz monitor.....

17. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor dat ok niet hoor, ik had op mijn minidisc perongeluk op lp4 opgenomen :eek: en het is echt gewone kwaliteit!

18. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Zeker niet.. LP2 komt nog wel behoorlijk in de buurt, en die gebruik ik ook vaak tijdens opnames van mijn DJ-sets. Maar LP4 is echt veel mindere kwaliteit hoor. Dat hoor je misschien niet goed als je met oordopjes luistert, maar sluit je MD recorder eens aan op een goede versterker en luister naar het verschil. Toch wel aanzienlijk!

Ik heb geen NetMD trouwens, maar het LP2/LP4 principe is gewoon precies hetzelfde gebleven neem ik aan (ik had ruim 1 jaar geleden toch wel een top-modelletje)

19. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm srry was de hele dag weg nu maar ff reageren :) :
    Jah ik heb het in Lp4 formaat erop gezet ik ga nu ff proberen om hem te wissen en nog een keer erop te zetten... thx 4 alle posts :D had niet verw8 dat er zo veel zou worden reageert :D

Laatst bewerkt: 25 jun 2003
  20. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet erook nog bij melden, dat ik maar 30 minuten had opgenomen :D:D dus misschien had hij nog neit gecompriseed?

Deel Deze Pagina