Wat is de minimale snelheid die je nodig hebt voor xbox live ? Ik weet het zo nie en iemand die ik ken gaat ook op live en vroeg da aan mij. Jullie zullen het wel weten.
ik denk minimaal adsl snelheid dus gewoon als je niet hoger hebt 256 kb download snelheid of via kabel maar dan breedband en niet normale snelheid voor kabel want das best langzaam
Minimale eisen voor Xbox-live is breedband internet, in de praktijk komt dat neer op : Down: 512 Up: 128 Daar kan je mooi mee meekomen! verwacht alleen niet dat je kan hosten voor veel man
Ik heb 128 upload en 256 download, ik kan gewoon op live. het word wel aangeraden om 356 (ofzo iets) download te hebben.
Overbodige thread. Dit antwoord is hier in het forum al genoeg te vinden. Ga naar het zoekmenu en vul: "minimale snelheid voor xbox live" in. Ik zeg omdat het zo hier op het forum heel onoverzichtelijk wordt. TIP: Zoek eerst altijd naar een thread alvorens een te plaatsen. Hier toch het antwoord: Min up is : 128 Min down is: 384 Sneller is natuurlijk beter.