Er staat regelmatig vermeld dat je voor Xbox live in ieder geval een breedband internt verbinding moet hebben met minimunsnelheid, hoe snel moet deze in ieder geval zijn. Ik heb het ergens gelezen maar weet niet meer waar; welke kabel/adsl-abonnementen komen in aanmerking en welke niet?
Xbox Live forum gedeelte gaat hier compleet over! Maar minimaal is het breedband (kabel adsl als ik het goed heb).
Ik heb weleens een email gestuurd naar MS. Ik vroeg of je lag hebt met 60 kb download en 128 kb upload. Ze zeiden: je moet een 128 + breedband verbinding hebben. Als je onder dit aantal komt, krijg je problemen.
In de FAQ staat letterlijk: Minimale snelheden voor een goede xbox live connectie: 348 Kb/sec download 128 Kb/sec upload Low latency: 250 ms or less Deze thread zou (en had al) gesloten kunnen worden.
ach dan zit ik wel goed hahaha Download snelheid: 384.0Kbyte/s (3.0Mbit/s) Upload snelheid: 48.0Kbyte/s (384.0Kbit/s)
ik heb dit uit speedtest gehaald 82.2KByte/sec 20.1KByte/sec 142.0Con/min is dit genoeg??? neee tog? of maakt kb en kbyte uit?