Niet alle reviews hebben gelijk. Op ign.com kreeg Minority report een 5.4. Later had ik het gewonnen op www.pauze.nl, Blijkt het ineens dat ik dit spel goed vindt! Persoonlijk geef ik het spel een zeven. Lees hieronder mijn review (rechtstreeks gekopieerd van de pauze-site):
'Ik was erg blij dat ik dit spel had gewonnen, maar het duurde wat lang voordat hij in mijn brievenbus zat. Ik had al wat recensies op internet gelezen en ik zag dat dit spel zwaar tegenviel. Ik dacht dat ik dat ook zou vinden. Maar ik vind dat dit spel wel een voldoende verdient.
Jij bent John Anderton en je werkt bij een organisatie die precrime heet. Precrime weet van tevoren wanneer iemand van plan is om een moord te plegen. Dat komt omdat ze 3 mensen hebben en die kunnen de toekomst voorspellen. Ineens wordt John Anderton beschuldigd van een moord die hij nog niet gepleegd heeft. Nu moet John Anderton proberen te vluchten. Hij wordt achtervolgd door zijn collega's. Die moet je neerschieten of in elkaar slaan. Dit doe je 40 levels achter elkaar. 'Wow', zul je misschien zeggen maar de gevorderde speler speelt dit spel binnen een dag uit. De levels zijn namelijk veel te kort en daardoor is het te makkelijk.
Je kan tijdens het spelen van een level ook geld verzamelen. Dit om bijvoorbeeld een wapen te kopen bij de 'Black Market'. Door dit te doen druk je tijdens het spelen op de start knop en kan je iets kopen op de 'Black Market'.
Veel mensen vinden dit spel matig omdat je de hele tijd hetzelfde moet doen: Politieagenten in elkaar slaan. Ik zelf speel het dan ook maar 20 minuten per dag, omdat het soms een beetje saai begint te worden. Maar soms is het best vermakelijk.
De Graphics zien er leuk uit, maar ze kunnen echt beter. De besturing is makkelijk onder controle te krijgen, alleen doet de camera soms een beetje raar. Ik raakte er in het begin niet echt aan verslaafd. Pas in level 8 (het level waarin je hooligans in elkaar moet slaan) raakte ik verslaafd aan het spel. Originaliteit: Dus is nou typisch geval van incashen van de film: De film is een succes maar het spel niet.
Conclusie: Als je dit spel echt een keer wilt spelen, wacht dan tot hij in de budgetbak ligt. Wil je het spel een keer proberen, huur hem dan. Zelf had ik het spel niet willen kopen, maar ik vind dat dit spel een dikke voldoende verdient.
Pauze: Heel erg bedankt voor het spel dat ik heb gewonnen!
graphics
7
speelgemak
8
verslavingsfactor
7
originaliteit
6
cijfer
7'
Hopelijk heb je wat aan deze review.
Laatst bewerkt: 25 feb 2003