1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mirror's Edge 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 15 mrt 2009.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Daarom maak ik me juist druk, haha :+
    Maar ik ben al heel happy dat ie überhaupt komt natuurlijk. :p
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.452
    Zo lang hij minstens net zo goed wordt als het eerste deel maakt het me niet uit of hij volgend jaar of in 2015 uitkomt. Als hij maar niet gerusht wordt. :)
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Rushen is na al die jaren niet meer mogelijk. 8)
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik vind het wel een puike screenshot bij de startpost :cool:
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat was de pre-order bonus volgens mij. :+
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Wat een posts in het begin inderdaad 8)
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    18+ tijd.

    [​IMG]
     
  8. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk! _O_

    Nu even een nieuwe onderbroek aantrekken.
     
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Wat hopen jullie voor ME2, welke veranderingen, verbeteringen en toevoegingen?
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Meer open world. En het gevoel hebben dat de stad/gebouwen ook meer leven.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niks. Gewoon meer Mirror's Edge.
    Misschien wat betere combat, maar die vermijd ik toch altijd als het even kan. :+
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Iets meer vrijheid in het freerunnen zou fijn zijn. Dus nog iets meer verschillende paden die je kan afleggen.
     
  13. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Komop, je kan toch wel creatiever zijn dan dat haha :+

    Hoop ook inderdaad (semi) open wereld, zodat je meer keuzes hebt. Maar wat ik echt hoop is diepgaande combat zodat het ook in de multiplayer kan woren verwerkt. ja, multiplayer, hoop dat ze daar veel unieke modes voor hebben. Oh ingame cutscenes dammit.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan een hoop dingen verzinnen maar ik ben bang dat het dan alleen nog maar ME in naam zal zijn. Dat ze zich er gewoon maar op focussen om de dingen die er waren te perfectioneren ipv allemaal nieuwe onzin toe te voegen.

    En het laatste wat ik wil is MP. Buiten Time Trials met ghosts van je friends natuurlijk.
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Een multiplayer toevoeging zal absoluut niets afnemen van de SP ervaring, en ondanks dat ik de Time Trials helemaal kapot heb gespeeld kan je niet verwachten dat ME daardoor gedragen moet worden. ME is first-person parkour met geen focus op wapens, meer niet. Zolang de focus op het parkour aspect blijft kunnen ze genoeg dingen toevoegen om dde replay waarde te verhogen.

    ME1 was goed maar tenzij je de game écht tof vond verwacht ik niet dat iemand het weken lang zou kunnen spelen.
     
  16. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Een open wereld met veel variatie aan gebouwen lijkt mij wel wat.
    En een multiplayer inderdaad, bijvoorbeeld een race tussen 4 personen door x aantal punten ala GTA races.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Ik wil een langere SP, that's it.
    Mirror's Edge is een van de beste IP's deze generatie, heerlijk verfrissend en bovendien ziet het er nog gruwelijk goed uit. Alleen was de game wat kort, twee keer uitgespeeld. Ja, je hebt time trails maar dat is niet mijn ding. Ik kan daar niet tegen, hou niet van trail and error gedeeltes in games. Heb een doel nodig, een verhaal nodig en dat kan ik niet als ik probeer een tijd te verbeteren.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad. Een langere SP zou al voldoende zijn. Dat het met de rest wel goed zal komen kun je al zien aan dat ene gifje waarbij Faith net onder die deur glijdt terwijl de glasplaten rondom haar beschoten worden. Time trails waren zeker leuk in Mirrors Edge, maar voor mij niet iets waar ik echt veel tijd in stop.
     
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    MP is geen probleem, als ze het maar als een extra beschouwen en net teveel nadruk op gaan leggen. Zou wel tof zijn als je bijvoorbeeld met 4e kunt racen, of een soort tag team 2v2. Kan wel wat lachen gamemodes bedenken alleen op free runnen alleen, vooral als je een semi-open wereld hebt. Zou een unieke MP ervaring kunnen worden.

    Co-op zou ook wel lachen zijn, ala Portal 2, maar denk dat dat iets te veel van het goede wordt. Als ze de SP gewoon goed aanpakken dan is iedereen blij, eindelijk een vervolg.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Oeh, die trailer nog een keer gezien, strakke manier om een game aan te kondigen :cool:
     

Deel Deze Pagina