1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Waar koop jij je games voor €65..
     
  2. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    In de demo, zit ik vast bij dat gedeelte waar je naar boven moet gaan in die luchtafvoer.

    Maar ik heb van alles geprobeerd, ik kom daar nooit boven...........
     
  3. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    je moet op die rode rand vasthouden, dan achter je kijken en kan je erop springen :)
     
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    ^Als je de Training het gedaan dan moet je dat toch echt wel lukken.
    Om het makkelijk te houden, klim op de dozen, draai je om spring naar een rand toe(kan je niet missen) draai je weer om en spring op de ventilatieschacht. Nu kun je naar die luchtafvoer ingang.
     
  5. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    idd bij xboxhome issie 49,- incl
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    edit;
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2008
  7. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm gaat nog leuk voor 'm worden als ie straks het hele spel gaat spelen als ie nu al vast zit.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2008
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik bedoelde ermee dat je gek moet zijn om een game met dat soort prijzen gaat kopen, ikzelf dacht ook echt niet dat 65,- een koopje was |:-
     
  9. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    In 6 uur uitspelen is inderdaad erg kort. Ik denk dat ik hem ook maarr later koop of hier op de bazaar probeer te vinden als ie eenmaal uit is. Verder inderdaad een erg toffe game.
     
  10. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind 6 uur gameplay te kort om full price te kopen,
    dat zou betekenen dat hij na max. een week alweer in de kast lig,
    neig steeds meer naar L4D of SW Snowboarding op het moment.
    Niet dat hij me slecht lijkt, mr wel te kort. Voor €30 neem ik hem zonder probs mee
     
  11. zaangamer

    zaangamer Guest

    Sommige games koop ik met plezier full-price omdat ik daarmee bv. de developers wil steunen, of als ik weet dat ik zeker waar voor mijn geld ga krijgen zoals bv. Gears of War. Ja, ik heb er 65 voor betaald, maar krijg er ook maanden speelplezier van en dan betaal ik die 65 euro lachend....

    Als een game maar 6 uur aan gameplay bevat daarentegen vind ik alles boven de 30 teveel. Het heeft verder niks met de daadwerkelijke prijs te maken maar met de waarde die ik zelf aan een game geef. Sommige zijn full-price waard en een heleboel die haal ik gewoon hier op het forum voor een leuk prijsje.

    en tja, dan ben ik maar gek, maar wel een gek met veel gameplezier :b:
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, de SP van een hoop games is vaak erg kort. Een MP kan een hoop goed maken, maar lang niet elke game heeft een interessante MP.

    Het zou leuk geweest zijn om met ME online te kunnen met een paar vrienden. Gewoon met een man of 6 bij een bepaald punt beginnen en als eerste ergens anders zien te komen. Zou in feite niet zo moeilijk moeten zijn om te maken, maar de replay waarde aanzienlijk kunnen verhogen.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Review

    [gt]42568[/gt]
     
  14. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game (promo) en ik was er een beetje sceptisch over. Hij komt uit in een periode waarin er veel AAA-titels uitkomen. Toch kan ik maar 1 conclusie trekken: deze game is GAAF!

    Nadat je in de eerste missie de controls uitgelegd krijgt, gaat de game in sneltrein vaart. De game is 1 grote rush, je voelt je gehaast doordat je opgejaagd wordt door de politie. Omdat je overal op kan klimmen en vanaf kan springen, geeft het een kick als je net op tijd ontsnapt.

    Het is over het algemeen duidelijk waar je heen moet, je hebt hier immers een knopje voor dat je de juiste richting laat zien. Toch is het soms niet geheel duidelijk, dit vind ik geen nadeel. Het is erg gaaf als je opgejaagd wordt door de politie een deur door rent (open beukt) en op een groot dak terecht komt en je om je heen aan het kijken bent waar je heen moet. Je moet snel beslissen en dit geeft de game een nog meer gehaast gevoel.

    Het schieten is een heel klein onderdeel van de game. Soms pak je een sniper af en kan je een aantal belagers van je af schieten. Maar daarna moet je het wapen al snel weer weg gooien, omdat je het wapen niet mee kan nemen (met springen). Het schieten geeft je iets meer rust, het is ook niet meer als dat.

    De game is het best te beschrijven als een grote adrealine kick. Je hebt vrijheid in de baan de je neemt om een bepaald punt te bereiken, alleen moet je wel naar dat punt gaan. Zo liggen er verschillende verborgen pakjes in elk level, die je motiveren om verschillende routes te onderzoeken.

    Wil je een leuke, snelle actiegame, dan is dit echt iets voor jou. Ook de first person view is zo goed gemaakt, dat je je echt in de maincharacter begeeft. Als je van het dak valt dan gaan de rillingen over de rug van alle botten die je hoort breken.......
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  15. Tjeaz

    Tjeaz Guest

    Binnen 15 min ga ik hem spelen :)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waar gekocht? :)
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    dimensionplus heeft hem ook al binnen maar ik wacht maar met halen eerst cod 5 maar :D
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je beschrijft precies waarom ik deze game zo vet vind en hem dus ook op de release ga halen! :thumbs:
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    de game is al te koop hoor
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Oke dan heb ik niets gezegt. :9 Dan ga ik morgen of overmorgen de game wel even halen bij de MM.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina