1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    ja hij is nog niet overal te koop hoor denk ik maar dimensionplus heeft hem al wel binnen. :)
     
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb de game ook inmiddels in mijn bezit, gehaald bij de MM Rotterdam Centrum. Ik moet zeggen dat het toch een behoorlijk pittig spelletje is maar zeer uitdagend!. Ik zit nu in chapter3 en ben toch al een uur of 3 bezig
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    [GT]42578[/GT]

    [GT]42576[/GT]

    Ziet er echt goed uit. Ik zou hem alleen al kopen om de grafische stijl en de frisheid die het spel uitstraalt (iets dat je steeds minder bij nieuwe games ziet). Ik vind het toch een minpunt dat ie zo kort is. En om de time trials geef ik niet zoveel.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  4. Emma

    Emma Guest

    Lijkt me een superleuk spel! Alleen, is het wel zo leuk na een uurtje spelen? Lijkt me dat dit snel saai kan worden. Maar misschien dat ik hem later een keertje koop als hij wat goedkoper is :)
     
  5. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook. EN ik heb het gevoel dat je duizelig gaat worden van deze game. Weet ook niet waarom, maar dat gevoel heb ik er telkens bij.
     
  6. Emma

    Emma Guest

    Ik vind het juist heel natuurlijk overkomen. De geluiden, het zicht wat je hebt, en de animaties komen juist "vertrouwt" over. Maar goed, dat is voor iedereen persoonlijk weer anders natuurlijk :)
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Speel de demo dan weet je het :/

    De IGN Review:
    De reviewer had in mijn ogen van te voren andere ideeën hoe Mirror's Edge zou uitpakken, bepaalde punten die hij noemt zijn subjectief en hoeft niet voor iedereen te gelden. Het is echt een spel waar je van moet houden.
    Ik ben zelf een beetje teleurgesteld dat de SP van zo'n korte duur is, maar dat staat zeker niet garant voor een slechte game. Zou leuk zijn als DICE wat extra levels als DLC geeft(zal wel niet gratis zijn....)
     
  8. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    mss zal de DLC ook wel gratis kunnen zijn, ze hebben immers bij BF:BC een hele mode gratis gegeven
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach een 7.5 is geeneens zo slecht, het is een game waarvan je moet houden idd, en ik waardeer het als een ontwikkelaar iets nieuws probeert het is misschien niet helemaal perfect uitgewerkt nu kan de ontwikkelaar leren van zijn "fouten" en deeltje 2 beter maken. Er wordt ook tegenwoordig heel snel verwacht dat games minimaal een 9 halen.
     
  10. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Heb de Demo net voor het eerst gedownload en vond het lekker spelen. Voordat ik begon met spelen had ik echt het gevoel dat het niet zou werken maar zodra ik begon te spelen voelde alles gewoon heel natuurlijk aan. Natuurlijk weten jullie dit allemaal al maar ik wilde het toch even kwijt :+. Ik moet wel zeggen dat ik de game laat liggen tot ik 'm voor een leuk prijsje kan vinden, er komen imo betere games uit voorlopig.
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem vanmiddag in Arnhem weten te halen, nu al op 3/4de, maar vind het nog steeds gruwelijk! ben inmiddels wel gewend dat de nieuwere games zo kort zijn.
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    jaa het is niet erg dat ze kort zijn maar hier zit ook geen multiplayer bij dus als je nu klaar ben ermee zou je aleen singleplayer opnieuw kunnen doen of dat time trail maar vind ik zelf niet zo intressant
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Blijf het jammer vinden dat je niet online met vrienden gewoon kan freerunnen.
    Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn. Levels zijn er al. Ipv dat je met gedownloade ghosts rent, ren je realtime met je vrienden. Dat zou de replay waarde al een stuk groter maken.

    Vind de huidige game te kort om hem voor de volle mep te kopen. GoW heeft bijv. ook een prima SP ervaring, maar ernast wel een goede MP. Als je echt puur op de SP wilt teren, zorgen dan voor een lange SP ervaring. Vind het zo jammer dat sommige games er zo makkelijk af proberen te komen. Toffe ervaring of niet, ik ga geen 60 euro betalen voor een game waar je na 6 (story) - 10 (wat timetrials) klaar mee bent.

    De game is leuk, maar nog niet wow, dus ik wacht nog even tot ie voor een wat lagere prijs te koop is.
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies, met Gears of War 2 was ik na een dagje ook al klaar met de singleplayer. Maar daar staat een multiplayer tegenover waar je maanden zoet mee bent. Alleen daarom is het spel al 60 euro waard in mijn ogen. Mirrors Edge biedt een beetje te weinig. Ik wil het spel wel graag een keer hebben, maar in 2009 wil ik ook nog wat te spelen hebben.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    jaa pcies gewoon ruilen of uit budgetbak halen over een tijd :)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yay, DLC \o/
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Demo vanochtend gespeeld, vond het geinig maar niet meer dan dat. Ik had geen 'WOW' effect of iets in die richting. Kwam tot en met dat ik ergens een deur insloeg en ik daar niks kon doen, toen maar uitgezet. Niet mijn ding. :+
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Waarschijnlijk moest je daar binnen omhoog zien te klimmen. :p
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Klopt want boven zag ik iets rood, van alles geprobeerd maar het werkte niet. Volgens mij moest ik dubbel jumpen ofzo, maar geen zin in. :+
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hehe dat kan. Soms heb je van die games die je totaal niet liggen.
    Zelf had ik dat met AitD bijv. Na 5min was ik de demo zat en gaf ik de hoop al op.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina