1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Zitten er vastgesteld tijden op de timetrials dan die je moet verslaan of is het alleen maar een tijd neerzetten en dan voor de online leaderboards.

    Ik heb nooit zin om highscores neer te gaan zetten voor de leaderboards.
    Veel te veel mensen die tientallen uren per week op een map/track bezig zijn om hun score te verbeteren en zoveel tijd heb ik geen zin om er in te steken om ook zo'n tijd neer te zetten.
     
  2. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik had het best lastig bij een paar stukken maar ik werd totaal niet gefrustreerd wat ik dan wel heb bij andere games.
     
  3. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Balen :p ik heb mirror's edge gekocht en zit nu bij een k*t stukje T_T ik haat die politie's echt hoor... ik doe easy, en tja... het is nu al tering moeilijk!!!

    Anyway, ik hoop dat ik nog lang kan spelen.
     
  4. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom graag politie tegen. :9 Vind het combat-systeem erg cool gedaan.
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Er zijn 3 vastgestelde tijden neergezet per time trial, van langzaam naar hoog word je beoordeeld met sterren, waarbij 3 het hoogste is. Hiervoor krijg je ook achievments als je genoeg time trials 3 sterren hebt. De leaderboard registreren gewoon je tijden, maar je kan de ghosts van je tegenstander wel bekijken.

    Het spel upload automatisch je tijden naar de leaderboards, mits je jezelf even registreerd bij de EA website, je hoeft er verder niks mee te doen maar je kan als je wilt ghosts downloaden van je vrienden en zo indirect wedstrijdjes houden:p.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2008
  6. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    De time trials zijn vet verslavend, elke keer wat seconden eraf snoepen om zo iig je vrienden te beaten. Tot nu toe heb ik overal wel 2 of 3 sterren, soms is het onmogelijk om 3 sterren te halen gezien er maar 4 in de leaderboards die score hebben. Er zijn btw 23x3 = 69 sterren te halen, 50 sterren is de laatste achievement. Ongeveer 2 sterren per level moet voldoende zijn.

    Moet nog beginnen aan de speed runs
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal dan wel die 3 sterren overal halen maar om echt uren er aan "te verspillen" om een paar seconden of tienden er af te halen is niet voor mij besteed.

    Ik moet nog zo'n 400 uur aan dvd kijken :emo:
    (extra's niet meegerekend)
     
  8. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Thanks.

    Ben de game nu samen met een maat van me aan het spelen. Tot nu toe erg vet. Hoeveel chapters zijn er? Volgens de archievements maar 8 geloof ik. Korte game dan want we zijn al in chapter 4 in ongeveer 3 uur tijd. We spelen op normal. Maargoed... vette ervaring deze game.
     
  9. bmxonline

    bmxonline Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel in 5 uur uitgespeeld op Normal, ik vind veel te kort voor een spel van 60 euries..
    Ben mooi terug naar de winkel gegaan en geruild voor COD5 :D

    @egelhunter:
    Er zijn 9 chapters, idd 8 chapter archievements en dan moet je nog 1 lvl spelen en dan krijg je uitgespeeld archievement..
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2008
  10. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    5 uur heel erg kort. Dacht dat ze zeiden dat de gameplay meer dan 10 uur was...
     
  11. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net Demo gespeeld was echt heel vet. Wel even aan de besturing wennen.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ze zeiden 12u, maar dat wass bullsh*t. Wist al vrij snel dat daar niets van klopte. Mislukt marketing praatje.
     
  13. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook in 2 dagen (uur of 6) uitgespeeld, maar dat vind ik niet eens zo erg. Wat langer was natuurlijk leuk geweest, maar deze game doet me wat, hij heeft wat speciaals. :) Het voelt heel anders aan dan andere games, wat het voor mij een geweldig spel maakt. Ik zal hem dan ook nooit ruilen of verkopen en zal er nog heel veel uren plezier van hebben. :D Kan niet wachten op eventuele vervolgen.

    Overigens in tegenstelling tot wat veel mensen zeggen, vind ik dat je best toch best wel veel vrijheid hebt. Vooral in die buiten area's zijn er echt heel erg veel manieren om te komen waar je moet komen. Het is natuurlijk geen open wereld, maar dat valt ook niet te combineren met het verhaal.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja ik ben het wel met Shinobi X eens, deze game doet ook wat met me. Ik weet niet wat, maar het heeft gewoon iets aparts wat ik nog nooit ben tegengekomen.
    Jammer dat hij best wel snel uit te spelen is, maar de geweldige ervaring maakt deze game gewoon goed. Ik zit nu in Chapter 4 en er had afentoe wel wat meer variatie in mogen zitten. Met het verhaal zit het wel goed, gewoon een simpel maar duidelijk verhaal.
     
  15. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    De ervaring dat je op deze manier kan freerunnen is gewoon erg goed gedaan. Dit is iets nieuws wat we nog nooit eerder gezien hebben. Als ik deze game een eindcijfer moet geven zou het een 8.0 zijn. Heb hem bijna uit. Ga hem uitspelen en dan ruilen voor call of duty 5. Vind 60 euro toch beetje veel voor zo'n korte game.
     
  16. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik heb de game vandaag pas binnen gekregen en ik zit pas in chapter 3, maar ik ben er helemaal weg van! :b:
     
  17. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik vind hem toch een beetje eentonig hoor, ben bij 3 of 4 en vind dat het al een beetje saai begint te worden. Veel van hetzelfde.
     
  18. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Imo is de kracht van het spel niet de singlepayer maar de time trials en de speedruns. Ik heb dubbel zoveel tijd besteed aan de timetrials dan aan de SP.

    Ik sta ook bij een aantal maps op No1 van de leaderboards alleen zie ik mijzelf niet staan. Kan iemand eens bij de shard 2 leaderboards kijken? (2 mensen hebbeb die op extreme gehaald waaronder ik).
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Had ik ook, hoorde 14e te staan op de speedrun van de Prologue, na even te hebben gewacht stond ik er ook tussen, geef het wat tijd zou ik zeggen. Het werkt alleen als je online bent, anders word je tijd niet geregistreerd.
     
  20. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zit vast in chapter 4..

    Ik ben net ontsnapt aan de SWAT ofzo nadat ik werd aangevallen door die kerel, wie dus doodgeschoten wordt terwijl ie aan dat gebouw hangt. Daarna moet je dus die lift in door die schacht enzo, en daarna moet je door die luchtbuis en dan kom je in een kamertje, daar zit ik dus vast, hoe kom ik verder :confused:

    Edit: Laat maar, had gewoon wat meer snelheid nodig :+
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina