1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Zo net uitgespeeld. Vette game. Geef hem toch een 8.5. Kort maar krachtig. Maar als hij nog veel langer was geweest begon het denk ik wel te vervelen. Nu heb ik dat in de 6 uurtjes geen enkel moment gehad. btw: Vet einde! En supersoundtrack._O_
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb Mirror's Edge nu uitgespeeld op normal, en zou het graag op hard willen proberen.
    Alleen zover ik heb gezien kan ik nergens een keuze maken weke difficulty ik wil spelen behalve wanneer ik een "new game" aanmaak, wat er weer voor zorgt dat mijn andere save game word "overwritten". Houd het dan in dat ik ook niet meer de optie heb om per chapter te spelen, en (bepaalde) speedruns/time trials te doen?

    Nog een vraag:
    Bij Time trials heb je de optie om ghosts te downladen, klopt het dat dit niet zo is bij speedruns?
     
  3. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me ook af hoe dat zou werken, maar die optie blijft gewoon behouden. ;)
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ergens in opties kan je ook difficulty instellen geloof ik :)
     
  5. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan dan nog steeds chapters kiezen (maar zou het niet doen vanwege achievements, je weet maar nooit of er een glitch in zit) en speedruns doen, het enige wat overwritten wordt is de informatie over het level wat je het laatst speelde.

    Zover ik heb gezien is dat helaas niet mogelijk.
     
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik blijf deze game echt heel stoer vinden! Ik zit nu in chapter 6, maar ik ga hem zeker nog een paar keer herspelen. Het rennen en bewegen is gewoon zo goed gedaan, geweldig! Ik weet alleen niet hoe lastig die time trials zijn....
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb hem 2 dagen geleden ook uitgespeeld en echt een gave game zeg! Opzich wel kort, maar als je even ergens niet verder komt verlengt dat wel de speelduur. Ik wist best vaak niet hoe ik iets in het begin moest doen, maar dit maakt het juist leuker ipv dat je het zo met 2 vingers in je neus uitspeeld. En als je dan de manier hebt gevonden hoe het wel kan denk je; ochja hoe ben ik daar niet opgekomen.. :9
    Ik ben ook wel blij dat het spel een verhaal heeft, ook al is het niet erg uitgebreidt. Zo is het niet doelloos freerunnen.

    En de gameplay is gewoon fantastisch, het rennen, springen en bewegen is erg goed uitgewerkt. First Person is een echte toevoeging voor dit spel omdat je echt het gevoel hebt dat jij al die acties maakt. Je zit er helemaal in. :D
     
  8. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ok, eerste minpunt aan deze game voor mij: Speedruns! Welke halve zool dacht dat het leuk kon zijn om de levels op tijd door te rennen? Die tijden staan zo krap! Ik heb net met veel moeite level 1 speedrun weten te halen, maar een pretje was het niet!

    Ik vind het jammer dat je geen enkel foutje mag maken, want dan is het al afgelopen. =(
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  9. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik juist een groot pluspunt. :) Die van prologue is makkelijk en chapter 1 is IMO ook nog redelijk goed te doen. Weet niet hoe het met de rest zit though, maar dit geeft er voor mij wel een hoge replay-waarde aan.
     
  10. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat vooral om het zoeken van shortcuts:
    in level 1 kan je nadat je je zus hebt ontmoet helemaal om rennen via rechts maar je kan ook keihard door het glas heen springen als je naar links gaat en springende beweging maken om langs de agenten te komen. Daarna kan je in plaats van naar de trap te rennen op een glazen kist staan en wallclimben tegen de muur en zo direct naar de office gaan.

    Geeft toch het gevoel dat je alles uit zo'n level haalt.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat me opviel ik zat even dit te kijken en na de cutscene in het midden begin je met rennen mar diegene die speelt weer precies waar die naartoe moet wat raar is want ik zie verder geen hints of is dat uitgezet?
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als je bijvoorbeeld filmpjes op youtube ziet of ghosts van de leaderboards download en je ziet dan een Speedrun of Time Trial perfect en super snel uitgevoerd worden dan ziet dat er echt geweldig uit. De ene na de andere onvoorstelbare move om maar die paar tienden sneller te gaan. :thumbs: :D
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Misschien moet ik het ook even van een positieve kant bekijken, maar ik was net aardig geirriteerd (spring ik met 5:45 mis aan die kabel op het einde van Chapter 1 \o/)

    Ik ga eerst al die tassen maar eens zoeken en de game uitspelen op hard. Daarna gaan we wel weer eens terug naar die Speedruns! :) Ik zal wel af en toe een Time Trial doen tussendoor, zodat ik al wat te oefenen heb.
     
  14. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je gewoon uitzetten of je speelt op hard waar het automatisch uit wordt gezet. Hij weet het waarschijnlijk dus uit ervaring.

    Edit: tijdens dat stukje krijg je op geen enkele moeilijkheidsgraad een hint. Ze gaan er van uit dat het vanzelf sprekend is denk ik :)
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke ik dacht al.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar inprincipe is het gewoon wat je in de demo hebt en dan een soort extra lange verlenging ervan? Qua gameplay word het nooit echt heeeeel verschillend?
     
  17. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wat je bedoelt. Heb me net ook kapot zitten ergeren bij de time trial van "Chase". Ben blij dat m'n controller nog heel is. :+ Maar het geeft wel een leuke extra aan het spel. Ik hou wel van uitdagingen.
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Het is niet zo dat hoe verder je in de game komt hoe meer "skills" je kan unlocken, vanaf het begin heb je alles al tot je beschikking. Wel moet ik zeggen dat de omgevingen zich zo afwisselen dat het vernieuwend blijft, en persoonlijk vond ik het op geen moment eentonig worden. Een van de leukste stukken
    vond ik dat je bovenop een trein moest springen, en dan het springen/bukken/ontwijken van borden en buizen die langs kwamen, en uiteindelijk ook naar een andere trein moest "overstappen".

    Gameplay blijft grotendeels hetzelfde maar er word vaak genoeg een twist aan gegeven om het vernieuwend te houden, en elk level heeft toch echt wel zijn eigen sfeer.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2008
  19. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het moment dat je de politie achter je aan krijgt, de beat start, wordt deze game super vet. Dit is echt de eerste game sinds ik kan herinneren dat ik meebeweeg tijdens het spelen :)
     
  20. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Uitgespeeld, helaas... Heb wel zin in nog meer Mirrors Edge.

    Ga me nu maar op Time Trials richten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina