nou mijn xbox loopt soms vast. is dit een probleem of kan dat gebeuren? tot nu toe is het alleen vastgelopen bij azerik en morrowind. het loopt niet altijd vast alleen soms. loopt die jouwe ook vast of gebeurt het alleen bij mij?????
het komt voor bij een vriend van me. maar als het erg wordt kan je je xbox naar MS sture en die verhelpen de probleem
mischien is dat het, morrowind is ook een grote spel net als azerik, mischien ligt het aan de spelle,
In morrowind zitten nog steeds een paar akelige bugs, die de textures soms te weinig compressen. Dit is een van de redenen dat Morrwind vast loopt! Veel suc6!
Bij mij is ie ook 2 keer vastgelopen met GR, terwijl ik bezig was met LIVE. Denk dat je er niet te veel van aan moet trekken. Tenzij het te vaak gebeurdt.
Morrowind loopt hij bij mij ook regelmatig vast. Dan krijg ik dit bericht: 'Your disc may be dirty or damaged, please retry by pressing A'.
Mij xbox loopt ook wel eens vast en als het te vaak bij het zelfde spel gebeurt verwijder ik gewoon de savegames en dan heb ik nergens last meer van, alleen vind ik het nogal vervelend als ik al ver ben in een spel.