ey mensen, ik heb op een rommelmarkt amped gekocht.... ik doe hem erin, maak een profiel en zo en ik ga snowboarden. het beeld knipperd de hele tijd, wordt dan weer donker, dan weer licht en flipt helemaal. Ik snel dat spel eruit halen en ander spel proberen, nu flipt bij alle spellen het beeld helemaal! heeft iemand dit eerder gehad en kan je daar wat aan doen?
misschien zitten de kabeltjes niet goed in je xbox, probeer anders eens de stekker uit het stopcontact te halen en dan weer erin doen, misschien doet ie het dan wel weer succes
HIJ DOET HET!!!! Ik ging natuurlijk extra gauw denken dat het aan het spel lag aangezien hij van een rommelmarkt kwam maar het lag gewoon aan mijn scart die er niet goed inzat!
daarom koop ik nooit spul op de rommelmarkt . Maar goed, zitten alle kabels er goed in? is het wel de PAL versie. ? 1 krasje kan ook een probleem veroorzaken, ? Kijk eens of je dat nu ook bij andere games hebt? misschien ligt het aan de tv.
sab-sero: hij doet het alweer, scart zat los! maar ik d8 natuurlijk eerder dat het aan de disc lag omdat hij van de rommelmarkt kwam Toet: ja amped doet het! echt stoer!
Mooi zo veel plezier nog met Amped, moeilijk spel man. Ik sluit het topic omdat je er gelukkig uit bent gekomen