als je Halo via gamespy of xboxconnect speelt heb je dan gewoon 1 beeld voor jezelf (ala campaign) of is je beeld verdeeld in bijv. 2 helften.( ala 2 player multi)
ja, dat is inderdaad een domme vraag maar ik weet het zelf niet echt zeker. Ik ga ervan uit dat je in het keuzemenu kiest voor lan-multiplayer, dus ik neem aan dat je je eigen beeld mag houden...
Waarom zijn jullie dan over LAN bezig Via het internet spelen is normaal toch een heel scherm voor jou.
Als je over het internet speelt (een gesimuleerde lan, dus wel degelijk een lan) dan zie je alleen je eigen scherm, tenzij dat je met meerdere mensen op een xbox speelt. Dus als je met zn 2´en op een xbox speelt zie je 2 schermen. Maar je krijgt NOOIT het scherm te zien van bv. de gast die in zweden tegen jouw speelt. Ja mensen dus het word eindelijk skills en niet ff kijken waar de andere zit op zijn scherm en hem dan opwachten. Ik ben erachter gekomen dat ik beter ben op internet omdat mn vrienden niet op mijn scherm kunnen kijken (op de een of andere manier kijk ik bijna nooit op iemand anders scherm omdat ik zo geconcentreerd op me eigen scherm zit te kijken) ik gebruik wel als een gek die radar.
via gamespy of xbconnect , heb je je HALO beeld op je Tv gesplitst met hoeveel mensen jij (met die xbox ) speelt. speel jij in je uppie tegen 2 andere , dan heb je Fullscreen beeld . speel jij en je vriend samen over internet tegen 2 anderen . dan is het beeld in 2 -en EDIT : Sorry , Wixxx , had jouw post niet gelezen