Misschien een Xbox!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PONKX, 13 apr 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hello mensen,

Ik dacht ik deel dit moment even met jullie mee. Ik denk dat ik een xbox ga scoren voor mezelf, voor EUR 100!! Ja je leest het goed, geen tikfout. Niet vragen hoe, waarom, waar, enz enz. Ik ga dat niet hier publiceren, het is meer een vriendendienst die mijn neef cq beste vriend voor mijn kan regelen. Cool he?! Maar ik houd jullie ervan op de hoogte.

Ciao

2. Fonzie

Fonzie Zeeuwsmeisjeman

Leuk Bevonden:
    0
    leuk om te delen met ons :confused: :confused:

3. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad wat hebben wij eraan ga ergens anders patsen

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Rustig maar hoor :) Hij is gewoon blij, zou ik ook zijn voor zon bedrag

5. Dabo

Dabo Guest

Zeker gestolen aangezien je uit Den Haag komt.

6. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja van de vrachtauto gavallen ofzo oneerlijke xboxer

7. Dabo

Dabo Guest

Ja of een miniatuur xbox.

8. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan voel je best wel genaaid voor €100.

Of het is een gamepuke in de vorm van een xbox:r

9. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt cker aan je baas de specificaties laten zien en er bij gezegt dat het een computer is!

PC-Prive project :)

10. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    zit wat in ja PC - Project

maar ik denk gewoon vanaf de vracht wagen gevallen ;)

ik kan er ook eentje regelen voor 200 eurotjes wel ietsje meer maar jah...

ik heb hem eerlijk uit de winkel gekocht 'ik handel niet in gestolen waar....zomenteen word er weer een Fucking telefoon van me gejat...

BLIJF LEGAAL

11. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    was dat op dit forum of op spelletjesgarnaal.be

had zon belg een xbox in den haag gehaald, en was de auto opengebroken in den haag, en xbox weg

misschien is dat die wel 8)

maar 100 euro, dat moet wel gejat zijn

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Haha ja dat was op Spelletjesgarnaal.. damn die gast ging met n maat naar den haag (vanuit belgie) zette zn auto met Xbox erin neer en ging ergens wat eten/drinken, daarna Xbox eruit :)

13. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
  14. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Om eerlijk te zijn.
    Stinkt dit zaakje, en word het tijd om Peter R, de Vries in te schakelen:D

15. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, duidelijk een zaakje voor hem:D

16. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oh mijn god! Ik ben nu zo pissig he, ik meen het echt. Dus ik begin maar ff te flamen, sorry wouter.

Fonzie en Master, kleine pipo's opdonders, als je mijn topic onbelangrijk vindt. Dan houd je maar handen bij je volgende keer en type je niks in dapen. Zulk kinderachtig gedrag vertoon je maar lekker bij gym of zo, want dat zullen jullie zeker nog wel hebben kleine kleuters!

En voor de rest van jullie, hij is niet gestolen/gejat. Hoe komen jullie daarbij. De enige 2 mensen die met iets zinnigs kwamen waren wouter en martijnr. De laatste die stelde gewoon uit nieuwsgierigheid de vraag waar het vandaan komt. Ik ben een eerlijke persoon ik jat niet en heb ook geen gejatte spullen. Daarbij, ik verdien genoeg (en geloof me dat is echt zo), dus jatten zou ik zowiezo niet hoeven te doen (ennuh Master ik was niet aan het patsen en nu ook niet), laat staan gejatte spullen gebruiken :confused:. Ik vind het zulke beledigende taal die jullie uit lopen te kramen "moet wel gestolen zijn" Yeah right, alsof jullie zo verdomde slim. Ga lekker prive-detective worden joh, zal je veel succes in krijgen denk ik 8).

Ik heb het gehoord van mijn neef/beste vriend, die kent een gozer en zijn vader heeft een gameshop in R'dam (hij werkt er zelf ook part-time). Hij kon regelen, dat als hij 10 a 15 tegelijk verkocht, dan dat hij ze voor 100, het kan ook 150 worden, kon verkopen. Nee niet gestolen uit de winkel, gewoon eerlijk. Duidelijk? Ik hoop het wel. Stik nu maar lekker, want ik ben echt pissig op dit moment. Ik dacht ik ga 's ff wat delen met de gasten met wie ik af en toe 's lul, nou dat doe ik dus bij deze niet meer.

quote van MasterJohannesDeDaapDeLaafDeNerdkowicz, "oneerlijke xboxer". Oh nee beledig me alsjeblieft niet, ach gut nu ben ik geraakt. Auw nee, gdv eigenlijk zou ik helemaal overheen moeten walsen. Maar ja, boeit niet.

Prettige avond en slaap lekker

Laatst bewerkt: 14 apr 2002
  17. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    lol doe niet zo zielig man, patsertje

18. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zielig? Patsertje? Dat noemen ze voor jezelf opkomen. Weet je wel? Dus houd nou maar weer je mond dicht en je vingers bij je snotneus. Ennuh bedtijd, scram!

19. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Je dacht ff dat je iets ging delen? En dat doe je door te zeggen dat je hem veel goedkoper kan krijgen maar je zegt er niet eens bij hoe. Denk je nu echt dat mensen dan gaan geloven dat je hem legaal kunt krijgen? Je zegt dat je genoeg verdient, dan zou ik niet willen weten waar want aan intelligentie en mensenkennis zit het bij jouw in iedergeval niet echt goed. En over dat iedereen uitschelden voor kleuters ik denk dat sommige lui hier ouder zijn als jouw als ik je berichten zo lees.

20. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Aja, trek er niet zo serieus aan.

Doe het rustig, met beleid, zachte strokes.

Maar das off-topic.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina