Oh mijn god! Ik ben nu zo pissig he, ik meen het echt. Dus ik begin maar ff te flamen, sorry wouter.
Fonzie en Master, kleine pipo's opdonders, als je mijn topic onbelangrijk vindt. Dan houd je maar handen bij je volgende keer en type je niks in dapen. Zulk kinderachtig gedrag vertoon je maar lekker bij gym of zo, want dat zullen jullie zeker nog wel hebben kleine kleuters!
En voor de rest van jullie, hij is niet gestolen/gejat. Hoe komen jullie daarbij. De enige 2 mensen die met iets zinnigs kwamen waren wouter en martijnr. De laatste die stelde gewoon uit nieuwsgierigheid de vraag waar het vandaan komt. Ik ben een eerlijke persoon ik jat niet en heb ook geen gejatte spullen. Daarbij, ik verdien genoeg (en geloof me dat is echt zo), dus jatten zou ik zowiezo niet hoeven te doen (ennuh Master ik was niet aan het patsen en nu ook niet), laat staan gejatte spullen gebruiken . Ik vind het zulke beledigende taal die jullie uit lopen te kramen "moet wel gestolen zijn" Yeah right, alsof jullie zo verdomde slim. Ga lekker prive-detective worden joh, zal je veel succes in krijgen denk ik .
Ik heb het gehoord van mijn neef/beste vriend, die kent een gozer en zijn vader heeft een gameshop in R'dam (hij werkt er zelf ook part-time). Hij kon regelen, dat als hij 10 a 15 tegelijk verkocht, dan dat hij ze voor 100, het kan ook 150 worden, kon verkopen. Nee niet gestolen uit de winkel, gewoon eerlijk. Duidelijk? Ik hoop het wel. Stik nu maar lekker, want ik ben echt pissig op dit moment. Ik dacht ik ga 's ff wat delen met de gasten met wie ik af en toe 's lul, nou dat doe ik dus bij deze niet meer.
quote van MasterJohannesDeDaapDeLaafDeNerdkowicz, "oneerlijke xboxer". Oh nee beledig me alsjeblieft niet, ach gut nu ben ik geraakt. Auw nee, gdv eigenlijk zou ik helemaal overheen moeten walsen. Maar ja, boeit niet.
Prettige avond en slaap lekker
Laatst bewerkt: 14 apr 2002