Heb net op gamespot de preview gelezen over dit spel, en meteen de screenshots bekeken en het lijkt verdacht veel op Splinter Cell. I denk zelf dat het een Splinter Cell beater gaat worden aangezien ze altijd in die film van de ongeloofelijke coole stunts doen en deze (hopelijk) in het spel hebben verwerkd! Zie link: http://www.gamespot.com/xbox/action/missionimpossible2/index.html
Ik vind de screens niet zo mooi en het spel heeft een apart verhaal. Ik vraag me af waarom het zolang geduurd heeft vooral eer er wat werd van vrij gegeven. Wat MI2 (game) eerst niet gepland voor de tijd van de N64 en de PSX?
Lijkt zeker een beetje op Splinter Cell, als hij nou net zo goed wordt en meer wapens heeft als Splinter Cell vind ik het goed. Ook zou het fijn zijn als er wat meer levels in zaten als Splinter Cell, een stuk of 20 in totaal.
@ Metski: 'Mission Impossible: Operation Surma will feature a total of around 25 levels set in six different environments.' En @ The Answer: Ik betwijfel ten zeerste dat het spel al voor die twee consoles gepland was. Dat wilt zeggen dat het spel al een paar jaar in de maak is en dan vindt ik het wel knap dat ze er pas nu info over los laten. Maar als het wel zo is, moet je je voorstellen hoe goed het moet worden! *)
ik vind die screens dus echt niet op splinter cell lijken. De graphics (vooral het licht) van Splinter Cell zijn veel beter. MI ziet er maar slecht uit. als het verder wel op splinter cell gaat lijken denk ik niet dat ik het koop; meer van hetzelfde
idd, tziet er goed uit.. but this has been done before... niks nieuws...het is altijd gemakkelijker een bewandeld pad over te lopen hé
Weetje wat het is, Als je van een Master film een Master game wil maken word die game altijd middelmatig. Want men verwacht er teveel van wat ook logisch is bij een goeie film.. En altijd is het nog gebleken dat games die op films zijn gebaseerd sucky zijn of leuk voor een week ofzo.
Er zijn uitzondering, neem nou James Bond: Nightfire. Al moet ik eerder zeggen dat ik de James Bond films niet echt Master vind. Eerder heel erg kut
tjah james Bond nightfire vond ik ook niet echt geweldig allemaal half half. de films zijn soms wat overdreven
Beter goed gejat, dan slecht verzonnen!!! De enige die ik goed vond was Goldeneye op de N64, die spellen van EA vind ik een slechte besturing hebben en geeft me toch niet het echte gevoel omdat ze niet op de film lijken maar gewoon zelf verzonnen zijn.
Het ziet er idd zekers chill uit , maar ik ben bang dat imho dit geen SC beater gaat worden, die heeft volgens mij voor een hele lange tijd de standaard gezet.. mja we zullen zien
Ik moet melden dat ik erg van Splinter Cell genoten heb en gezien de beelden hoop ik dat hiervan ook te doen. Beter ? ik hoop een soortgelijk spel aan te treffen en er zeker hetzelfde speelplezier aan te beleven voor dat geld.
Ik hoop eigenlijk dat deze een beetje meer actie heeft. Vond Splinter Cell te vaak saai worden als ik bijvoorbeeld heel langzaam om iemand moest lopen of zo.
Ik vind die screens lang niet zo mooi als toen ik de eerste screens van Splinter Cell zag , dus ik moet nog zien of het beter wordt ....
Volgens mij hebben ze het hele concept al een hele tijd geleden omgegooid. anders had het echt niet zo lang geduurd. Want eerst stond de releasedate nog tegelijkertijd met Minority Report ik vond het toen nog zo suf, 2 Tom Cruise films tegelijkertijd. dacht zal wel weer zo'n media stunt worden. Nu lijkt MI2 me nog wel geinig alleen wel zwakker als Splinter Cell. Gezien de Screens dan. lichteffecten enzo. en de moves die Mr Cruise allemaal kan, dat kan Mr Fisher ook allemaal.
Ik had het eerst niet door maar Splinter Cell ziet er inderdaad beter uit. Vooral door de goeie lightning effects heeft het een meer 'sneaky' sfeer.
ik vind de screens van MI;2 er maar en beetje "vaal" uitzien allemaal zo oppervlakkig, geen diepgang in Lightning Effecten zoals bij SC...maja we zullen zien wat het eindresultaat word