Mission Inpossible(surma).Help!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door ZerafeX, 30 aug 2004.

1. ZerafeX

ZerafeX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in lvl 4 ergens op et einde.Ge moet zo naar boven komen waar int midden een fontein staat.Dan zijn er boven u 2 venten,ik dood ze altijd en ik pak die zakje da er ligt me mask erin van een vent,en verder weet ik nie wa ik moet doen.Wa ik ook doe ik moet de missie afbreken.

Plzzzz help!!!!!!!

2. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
  3. ZerafeX

ZerafeX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K vind et ni op die site

4. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Zerafex, Ik heb deze vakantie 1 dag op een camping in oudenaarde gestaan :p Maar ik kan je helaas niet helpen aangezien ik mission impossible niet heb... Ik zou indd eens een Mission guide zoeken van het spel..

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Je moet dat vliegdingetje pakken. En dan zit bovenaan(in de muur tegenover je) zo'n soort kleine doorgang waar je met dat vliegdingetje door kan. Van daar volgt het vanzelf.

6. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom dit spel die het idee heeft gegapt van sc en zowieso niet erg goed is! Jongen ik zou zeggen koop live en scpt en leef je uit!

greetz wooly

/Mod Als hij dit spel wil kopen/spelen mag hij, dat jij er anders over denkt mag je voortaan voor je houden. Hij vraagt om hulp en niet om andermans mening - 2k

yes sir, understood sir

Laatst bewerkt: 30 aug 2004
  7. ZerafeX

ZerafeX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tnx guys _O_

8. ZerafeX

ZerafeX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik eb et spel al uitgespeeld.t luekste vond ik da 'vliegen'.Ma ts wel stom da er weinig missis zijn :'-( :eek:

Deel Deze Pagina