FF een vraagje, Ik heb heel wat mix cd's, dit zijn cd's met meerdere nummers erop die op een 'gewone' cd speler netjes achter elkaar worden gespeeld ZONDER pauzes (lees: MIX). De Xbox gooit elke keer 2 seconde pauze tussen deze nummers (weg MIX cd's). Heeft iemand hier een oplossing voor of loopt Xbox achter en issie niet zo multifunctioneel alsie lijkt
Mix CD's afspelen met een pauze van 2 secondes tussen de nummers ZUIGT! Zit je net lekker in de "flow" van een mix, hapert ie 2 seconden. Ik kan me daar mateloos aan irriteren.. zelfs als ik die cd al 100 keer goed heb gehoord. Wat voor mix-cd's luister jij dan SinnerS, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen? edit : btw, aan je sig en naam te zien heb ik wel een vermoeden
Jij snapt ut Ik luister veel live dj mixjes, van lounge tot dampende stampende techno. Bijna mijn gehele collectie zijn mix cd's..
hmmm, nog favo DJ's? Ik heb pas een setje van Dave Seaman gedownload, die vond ik steengoed. Maar ook sets van Tiesto, John Digweed en Dazzle vond ik lekker.. persoonlijk vind ik de meeste technosets te eentonig, maar soms erg lekker en veel energie. Hangt van DJ/ tijdstip/locatie af.
Uiteenlopend eigenlijk...Cox, Oakenfold, Rachmad, de Hey, Warren Fellow, Hell, Underworld.. Niet xbox waardig in ieder geval
Good taste!! Underworld zijn geweldig. Heb ze helaas nog niet live zien optreden, maar wel live op TV gezien. Cox en Oakenfold kan ik zeker ook waarderen.. de Hey was heftig op Capital dit jaar.. anyway, jou muzieksmaak hoef ik niet goed/af te keuren Als je interesse hebt, dit is een pagina over mij bij mijn DJ management! : http://www.equipehollande.com/txt/artists/marius.html btw Mods, als dit illegaal is edit ik hem wel?