yo ik moet een keuze maken, ik wil een vechtgame maar weet nog niet welke, ik vind MK5 supervet maar soulcalibur ook. welke zou ik nemen? omdat er nog geen review van SC2 is is het moeilijk kiezen...welke kopen jullie en waarom?
is al een topic over met precies dezelfde naam en met precies dezelfde vraag ,zoekfunctie onder deze naam en dan vind je hem zo,en je weet het nog niet... ze zijn er allebei nog niet maar men voorkeuze gaat uit naar SCII
De andere was vergeleken met Doa en SCII Draadje naar vorige soortgelijke topic Ach jah. Mijn antwoord staat in de vorige thread. lol
idd. als deze MK echt beter belooft te worden, moet ik em maar ff aanschaffen, k heb tenslotte nog maar 1 beat em up. doa3 en tis nog lang w8en op SC 2 word dat Tao Feng nog wat eigenlijk? daar zat zichtbare schade en wonden in enzo. je kan de omgeving ook slopen. klinkt wel vet
Ninja gaiden Dead or Alive3 Dead or Alive:code kronos Soul CaliburII Mortal kombat: Deadly allience Tao Feng keuze's Tao Feng vond ik er niet zo mooi uit zien(filmpje over gezien),maar van het schade model klopt wel
Je vergeet DOA4 Hopen dat Namco Tekken 5 op de xbox zal gaan brengen, Sega VF 4 revolution (ofzo) en als er dan ook nog een supergoed cell-shaded 3d spel van Street Fighter anime style komt, dan zou ik héél bly zyn
een beetje gore mist wel in de vechtspellen van tegenwoordig. en Mortal Kombat is et genre begonnen zon beetje. een paar uitzonderingen daargelaten.
MK 5 ben altijd al een fan geweest van die game. alhoewel deel 4 erg but was verw8 ik van deel 5 heel veel