[MM3] Car unlocks?

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoGeo, 29 sep 2003.

1. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Hoi mensen,

in MM3, hoe moet je alle cars unllcoken? Als je parijs + DC complete, heb j dan gewoon alle cars al? Dat kan toch eigenlijk niet? Ik heb heel parijs af, en zou nu aan DC beginnen, en ik heb 12 vd 32 cars :confused: dat klopt dus niet. Moet je ook checkpoint of blitz races of whatever halen? Of tellen paintjobs als nieuwe car? Nee toch?

Want de work undercover mode vondi k best leuk, ik denk dat ik DC dus ook maar af maak, maar om nu al die checkpoint races te gaan doen... nee :)

Alvast bedankt!

2. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
  3. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
    je moet idd ook alle blitz en checkpoint races uitrijden, en dan zijn er ook nog de ?????-paintjobs met autos om te unlocken

4. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Met alle respect hoor; maar lees jij weleens? Als je de (gelockte) auto's selecteerd voor een checkpoint- of blitzrace of cruise zie je hoe je hem unlockt...

5. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ja, en dat doe je met blitz en checkpoint's

6. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: [MM3] Car unlocks?

Behalve de 2 speciale auto's dan natuurlijk...

7. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    als de paintjobs als auto's waren geteld zouden er wel heel veel auto's zijn, er zijn namelijk (ongeveer) 2 paintjobs per auto

8. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: [MM3] Car unlocks?

:eek: :eek: :eek: Mijn fout! srry :) Maar je moet weten, ik heb nog nooit offline gecruised/blitzed/checkpoint geraced. Ik speel alleen work undercover en Live. Vandaar :) Ik wist neit dat dat erbij stond.

Iedereen iig bedankt voor de reacties. Maar hoe unlock je die 2 auto's dan?

9. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: [MM3] Car unlocks?

In de steden (washington en Parijs) zijn allemaal paintjobs, als je goed zoekt vind je in elke stad ook één paintjob met het tekentje "????" erop ipv de naam van de auto. Als je die paintjob pakt krijg je de bonus car (er zijn dus 2 bonus cars, in elke stad 1)

Deel Deze Pagina