(mm3) de serpent

Discussie in 'Algemeen' gestart door balikaai, 1 jul 2003.

1. balikaai

balikaai Dirk Jan = de Man

Leuk Bevonden:
    0
    wie kan me aan de serpent helpen ik die andere concept car al maar de serpent nog ni wie kan me helpen??

2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Hmm, op welke manier kun je überhaupt aan die geheime bakken komen?

3. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    soms zie je van die icoontjes in de lucht hangen waar de naam van de auto bij staat.

Als je dan een jump maakt kun je zo'n icoontje te pakken krijgen en heb je dus een andere auto erbij

4. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    meschien helpt dit, vertaal zelf maar, daar was ik te lui voor :p

WASHINGTON D.C.:
    On the upper left side of page 24, locate Georgetown University. It is a orange building behind a gated wall. About one block south of that location, along what turns into the Whitehurst Freeway, you will find a paint job icon labeled "????" way up in the air above the trees. To hit this icon, you will need the Koenigsegg CC. Start your run on the Whitehurst Freeway, where it meets the Rock Creek and Potomic Highway. Head West, getting your car up to speed. Maintain control of the car as the highway bends Northward. When you hit the incline of the street heading toward Georgetown University, you should be able to reach the paint job. Remember to center yourself using the yellow center line of the street.

Goodluck :cool:

5. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja oftewel je begint op de Whitehurst Freeway waar deze de Rock Creek and Potomic Highway kruist (ergens in Georgetown--->Noord-Westen van DC). Vanaf dit viaduct ga je met je Koenigsegg volgas naar het westen; ONDERLANGS!!!. Aan het einde moet je de bocht volgas nemen en weer naar boven komen. Rij precies over de middellijn en je wordt gelanceerd nadat je de heuvel bent opgereden. Als je recht reed heb je een nieuwe wagen!

Succes!

6. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    als het zo makkelijk ging....

nee als de naam erbij staat is het gewoon een paintjob voor de desbetreffende auto, maar er zijn twee icoontjes waar ???? bij staat (serieus ???? dus) en als je die, bijna alleen mogelijk met koenigsegg, pakt dan heb je die wagen erbij. btw de wagens zijn zeker niet beter dan de koenigsegg en viper.

7. Robbiejan

Robbiejan Devil 6x6

Leuk Bevonden:
    0
    En Hoe krijg je die bij Parijs Ook met die Scandinavische Auto?en hoe? THNX_O_

8. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar hij zit weet ik niet precies ergens langs de seine iig. Je moet met 380 tegen de jumpo aanrijden dus beginnen aan het begin van de Seine enz.. Deze is gelukkig stukken makkelijker als die in Washington

9. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond die in Washigton makkelijker, in Parijs ging ik er telkens net naast, eroverheen, eronder door enz 8)

[edit] w0000t 500e post [edit]

Laatst bewerkt: 18 jul 2003
  10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Die auto heet ook ???? .. Als je hem hebt gehaald zal er in 't menu waar je auto's kan kiezen ???? staan :)
    (ofterwel, die moet je hebben)

11. Violator

Violator Guest

uhh...

uhhh....
    ik deed die in parijs in 1 keer... maar die in georgetown deed ik 10 keer over... :eek:

Deel Deze Pagina