[MM3]Eindelijk uitgespeeld! Wie nog meer?

Discussie in 'Algemeen' gestart door xbox4ever, 22 aug 2003.

1. xbox4ever

xbox4ever Guest

Ik heb eergisteravond MM3 uitgespeeld en gister nog ff de serpent, de Asp en de paintjobs voor de koeningsegg cc gehaald!

Wie weet er nu nog leuke dingen in het spel? Ik heb gisteren op Live! iemand gezien die op een of andere geheime snelweg in DC zat. Wie weet hoe ik daar kan komen? Het was dichtbij het wijkje waar het skateparkje is.

En hoe moet je nou die looping halen:confused: Hij is me nu een paar keer gelukt, maar ik rijd steeds te hard of ik stuur te veel! Help me!

Alvast bedankt!
    Grtz,
    xbox4ever

PS... Wie weet er wanneer de Downloadable content komt?

Laatst bewerkt door een moderator: 22 aug 2003
  2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor die looping mag je niet te snel gaan, da's al wat ik ervan weet.

3. Arkantos

Arkantos THWD

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je alle paintjobs al, zozo, moet er nog 2, misschien weet jij ze. Ik moet die van die truck in washington nog en die van de paris bus in parijs. Voor de rest heb ik alles en wat betreft die looping, blijft lastig, maar idd, als je te hard gaat lukt ie zeker niet. Ook kan het handig zijn om er een beetje schuin in te rijden, dan hoef je bijna niet te sturen.

4. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    serpent en de ASP wtf. Wanneer krijg je die dan
    Hoe lang heb je het spel al?

5. rob wouters

rob wouters !Ferrari!

Leuk Bevonden:
    0
    paris bus in parijs zit in het midden in het noorden. het zit bij zon half groen cirkeltje op de kaart, dan moet je op die grotere weg bij die halve cirkel naar het oosten en aan de linkerkant in een inhammetje net voor een kruispunt zit het.
    ik moet alleen nog de paintjob van de saab in dc

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook helemaal uitgespeeld. Eerlijk gezegd "had". Mijn Xbox is kapot en is nu weer terug zonder savegames erop :mad:
    En die looping... jah je moet hem gewoon schuin nemen, als je hem door hebt is het een makkie :D

7. sgaapy

sgaapy Professioneel Grazer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook al weer een tijdje uitgespeeld en heb ook alle paint-jobs gehaald.

Maar die loop-de-loop is makkelijkte doen met die stuntcar. Maar wat veel leuker is om te proberen op het dak achter de loop te komen.

8. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dit spel al een hele tijd geleden uitgespeeld... En een geheime snelweg in DC?

9. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het Spel ook uitgespeeld,moet alleen nog een paar paintjobs

10. Robbiejan

Robbiejan Devil 6x6

Leuk Bevonden:
    0
    srry hoor maar is dit niet de zoveelste thread van mm3 die echt nergens over gaat? sluit hem a.u.b.

11. Arkantos

Arkantos THWD

Leuk Bevonden:
    0
    De serpent en asp zijn de twee bonusauto's in het spel. De asp ligt in parijs ergens boven de gracht en de serpent ligt ergens in woshington DC, waar weet ik niet meer precies. Dacht ergens in het westen. Deze dingen hangen gewoon in de lucht, net als paintjobs, alleen deze kun je met alle snelle (lees koeningsegg) halen.

12. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Had het al een tijdje geleden helemaal uitgespeeld, weekje of twee:)

13. xbox4ever

xbox4ever Guest

Weet er dan echt helemaal niemand iets over die (geheime)snelweg?(Vlakbij het wijkje met de skatebaan...)|:- Of tenminste iets over plaatsen waar je niet meer 'in' de stad zit?|:-

Laatst bewerkt door een moderator: 23 aug 2003
  14. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet welke je bedoelt, maar je kan er simpelweg niet op. Ik zou het leuk vinden als ze die 'unlocken' dmv een downloadable content!

15. loode

loode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das gewoon de metro, gezorgd da ge in de metro geraakt, kunde gewoon binnenrijden, en asgedie dan volgd komde op een gegeven moment op de kaart iets buiten de stad;) (alleen uitkijken voor de metros zelf)

en btw, as ge in die metro zit moege es probere om helemaal overkop te gaan... lol verzekerd:D

16. Daniel NL

Daniel NL Guest

Ik heb gister alle paintjobs gehaalt+de serpent en de asp

17. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de Serpent ook nog niet zo lang....................maar ik deed er vrij lang over om hem te halen...........ik kon de verrotte bocht niet nemen8)

18. xbox4ever

xbox4ever Guest

Er zat echt iemand op die snelweg en niet in de metro....
    De metro komt daar niet eens!

Deel Deze Pagina