Hoi, Ik ben een fan van de midtown madness serie. Geweldig dat er nu een MM3 komt voor de "XBOX only". Zijn er meer liefhebbers ? Menno.
Nou, m'n eerste thread en dan gelijk zo gemeen tegen mij... Ik hoop dat je der anders over denkt als tie er is , MM# bedoelik.
ik vroeg me ook al af wanneer de echte microsoft pc games naar da box zouden komen ik denk dat Flight Simulator wel ff zal duren, of er moet een nieuwe control unit voor uitkopen, op zich wel een cool idee
Ik snap nog steeds niet dat ze hun eigen Sidewinder reeks niet naar de Xbox brengen, perfecte hardware lineup..
ja klopt ja, die sidewinder is echt een relaxed ding ja. en ehm die mm3 zag er al wel een stuk echter uit ja en dat wordt denk ik ook wel een goed spel hoor.
Of wat dachten jullie van Dungeon Siege? Die is super vet en zal prima draaien op de xbox! Count me in!
Dat is niet jammer, postcount is nutteloos en brengt mensen ertoe om nutteloos te posten. Even on Topic: Ik vind Midtown Madness moeilijk cool, ik had zelfs een online clan voor MM 1 en 2. Nu het nieuws binnen is dat Midtown Madness 3 Online word ben ik helemaal aan het flippen!!! I LOVE MIDTOWN MADNESS!!!!!! IK WIL IK WIL IK WIL!!!!!
MM3 kan niet wachten. Lijkt me tof spel. De games waar ik op wacht zijn: SEGA GT 2002 TOCA racedriver GP4 CM 3.0 MM3 Tja, racegek zoals je ziet. Kan er ook nix aan doen
ik ben ook een van de fans ik heb me errug lang vermaakt met MM 1.. MM 2 was idd niks killabee, saaie steden. deze lijkt me erg vet, want racen in paris lijkt me ook vet
ja ik weet niet, ik deed toen nog in die tijd nog steeds MM 1 en ik had ff MM 2 gedaan, 5 minuten rondgereden en het kon me niet zo boeien. leek veel op 1. misschien was ik wel te gehecht aan de stad van MM 1
"Free Roaming" rules!!! Nu maar hopen dat de steden groot zijn, de schademodellen realistisch, de graphics en gameplay beter dan de vorige 2 en we hebben er weer een toppertje bij
Ik hoop ook dat ze Starlancer (2 of X) gaan maken want dat spel was echt super!! Flightsim is nix voor mij, zit geen doel aan en een spel moet voor mij een doel hebben.
en je kan cops and robbers doen met z'n vieren en dat is zo GAAF!! Heeft iemands wel eens met mm2 online cops and robbers gespeeld? Dan is die gene het gelijk met me eens.