Uhm welke spel is dit ik d8 eerst the matrix zelf maar dat kan niet welke spel is dit????????¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿/
Je moet op het eind van het grasveld een aanloop nemen, en dan midden in gaan rijden op het betonweggetje, en dan moet je naar links sturen, op een klein heuveltje dat vlak voor die matrix muur ligt, tegen aanrijden en dan moet je langzaam om hoog gaan. Dit lukt alleen als je niet te veel streepjes schade hebt. Het kan btw ook bij Tidal Basin en The Hill.
Ja, je begint zeg maar achter het kunstwerk. Dan rijd je volgas over het asfalt weggetje naar de muur toe aan de andere kant. Daar bots je een beetje schuin tegen de muur aan zodat je verticaal tegen de muur rijdt. Maar pas op! Ga niet meteen proberen omhoog te sturen, maar blijf bij de grond totdat je ongeveer 200 rijdt. Stuur dan langzaam omhoog! Veel plezier, maar gebruik deze truukjes niet bij hunter ofzo! Das echt nep.
Ja idd, maar iedereen weet het nu al, en niemand heeft er meer zin in, dus meestal moet je er weer gelijk af van iedereen. Maar om een keer te proberen is het leuk.
[ het kan btw ook bij Tidal Basin en The Hill ] Hoe doe je dan tegen de muur aan rijden in Tidal Basin en The Hill Stryker, ik wil wel het maximale uit een spel hale natuurlijk
Bij the Hill heb je toch twee lange wegen langs dat grote gebouw? Nou dan moet je NIET de weg van de looping nemen maar die andere. Dan ga je helemaal naar het eind van die weg. Dus het verste weg van die looping. Dan neem je die hele weg door, en op het eind moet je tegen een klein hoekje van een gebouw aan rijden, en dan zit je erop. Ook hier bijna geen streepjes schade. Maar je moet niet vol met je auto tegen die muur oprijden maar met het rechterhoekje van je auto. Bij Tidal Basin heb je zo'n trap naar beneden, die moet je naar beneden rijden de bocht maken onder het viaduct door en rijden tot die groene muur. Dan keer je en ga je gewoon vol gas die weg weer nemen, die hele bocht naar links nemen. (niet de trap opgaan maar met de bocht meegaan)en dan op het eind, zie je een hele dikke paal, dan moet je niet buiten die paal om maar langs die paal gaan, en dan tegen dat stoepje naast die paal aanrijden, en dan als je het goed doet, zit je erop. Ik hoop dat je het snapt. Het is verrekte lastig om het allemaal uit te leggen.