Hallo mede-xboxers, Ik organiseer een MM3 Kart Race. Het is een race, die we met de nieuwe content (shopper) rijden. Wil je meedoen? Schrijf dan in een post hieronder je gamertag. /Mod Nee Greetz Daniel De volgende mensen doen mee: Daniel NL Tex NL The Platypus Ivo NL
Ja leuk, maar hoe gaan we rijden dan... volgens mij heeft eastmaster nu een link geedit die mij dat ging vertellen...
Goed, ik heb even alle posts verwijderd die niet echt bij dragen aan Daniels initiatief. Voor de duidelijkheid; Dit soort toernooitjes volledig op XBW runnen of volledig ergens anders. Dus in dit geval alle informatie hier centraal houden. Verdere problemen over dit 'beleid' graag in het Website Problemen Opmerkingen forum plaatsen.
Ik wil wel meedoen als ik de tijd en dag weet. (moet natuurlijk wel kunnen) Mijn tagname is: DiabloChief007 . Beantwoord mijn PM naar je is aub.
Daniel, als je het niet normaal kan ga dan maar weg. Hierbij een OW, ga maar even de FAQ lezen of je er achter kan komen waarom. Kom morgen maar terug om te kijken of we je hier nog in willen steunen. Dag.