[XOne] MM3 linkprobleem

Discussie in 'Games' gestart door lulfiep, 25 aug 2003.

1. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Stomme vraag; Als je 2 xboxen linkt en mm3 wil spelen, kun je dan maar met 1 speler per xbox? In het boekje staat van niet en normaal kun je ook 2 per xbox, maar wij kunnen niet ontdekken hoe de 2de speler zich moet aanmelden. Antwoord een beetje snel svp.

2. 1 speler maximaal per xbox bij het linken, dit is hetzelfde dat je ook maar alleen op live! kunt met mm3...

Heel erg zonde naar mijn mening.
    wel logisch omdat de xbox het gewoon niet aankan met deze graphics en zou je dus enorme framedrops krijgen, vandaar dat je maar 1 speler per xbox kan!

3. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot zover ik heb begrepen is het link gedeelt het zefde als bij xboxlive dus kun je maar met 1 persoon op 1 box. Dit werkt ook zo bij ghost recon RTCW. Volgens mij heeft mm geen splitscreen syslink optie.

Iemand was me voor

4. Arkantos

Arkantos THWD

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, heb het zelf ook met een vriend geprobeerd, maar er kan er maar 1 per xbox.

5. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ff een vraag je even offtopic kun je dan ook met de comunicator met elkaar comuniceren??

6. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gooi deze post even weg aub was voor een ander forum bedoeld dankje

Laatst bewerkt: 25 aug 2003
  7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dit is niet helemaal waar. Je kunt namelijk wél gewoon split-screen spelen, alleen niet gelinkt of over Live.

Deel Deze Pagina