Dit staat er: WASHINGTON D.C.: On page 24, about in the middle of this page(a little to te right), this paint icon hovers above a North/South freeway. The ramp is just West/Southwest of the intersection of Virginia Avenue and 23rd Street. This could possibly be the toughest jump to make in the game. You will need to jump Westward, as the icon hangs over the nearby highway. What makes this difficult is that you have to make a sharp turn while trying to build up speed to make this jump. Start up near Washington circle, following 23rd Street South along the left side. When you near Virginia Avenue, begin to turn right as you pass this road. Your car will hit the side of the building, narrowly missing the short cement wall which lines this alleyway. With a little luck, you'll maintain most of your speed and will hit the jump with enough heigth. It is recommended that you keep your car up to speed by using manual transmission. T zal ook best wel kloppen, maar ik red t gewoon steeds net niet. K word er 8erlijk van!!!! Kan iemand mij misschien iets precieser vertellen hoe die t gedaan heeft. Alle DETAILS please.
Je moet er niet recht ervoor gaan staan, en dan gas open en kijken of het lukt. Je moet vanaf de rotonde( is ergens links of rechts van dat weggetje waar je door moet), je moet weinig schade hebben(hoogstens vijf streepjes ofzo) en dan vol gas dat weggetje in, dan bots je als het goed is keihard of niet zo heel hard( net hoe goed je dat weggetje in rijdt) tegen die muur op, je verliest een beetje snelheid maar zo heb ik het wel gehaald. Wel na veel keer proberen.
je moet inderdaad er niet recht voor gaan staan, maar van opzij aan komen rijden, gas los laten, zachtjes tegen dat muurtje aan knallen (terwijl je nu het gas weer indrukt) en even goed mikken. Gewoon ff een paar keer proberen. Al die paint djops halen neemt aardig veel tijd in. (ik doe het zonder zo'n walkthroug geval waar precies op staat waar welke paint djop zit)
Ik heb 'm net gehaald. Eerst Traffic Density uit gezet, en dan niet van de rechter, maar van de linker kant de bocht genomen. Dus niet het gebouw aan raken, maar heel zachtjes het muurtje. Net voor/in die bocht gas loslaten, en pas weer indrukken als je weer recht staat. Zo lukte mij het in zo'n 6 pogingen...
Kan idd ook, je hoeft ook niet tegen die muur op te botsen, als je gewoon je gas ffies loslaat en de bocht goed neemt, redt je hem ook.
ik von em eigenlijk niet zo moeilijk ik snap niet dat jullie er zo lang over gedaan hebben, khad em binnen 10 min