Heej iedereen, Het leek me leuk om een topic te maken over de tijden van The Big One in Washington D.C. Mijnes is: 2:59.95 Mzzl Daniel (ook i.v.m. de mm3 challenge natuurlijk)
Hmmm, das knap! Kan je wat tips geven? Mijne is 3.18.34, maar ik ben vandaag pas begonnen na een hele tijd niet meer te mm3-en. Die scooter is mine.
En jullie rijden wel met de Host's Cars van Ducyco, of met de Koenisegg? Ik keek gister en had 'slechts' een tijd van 3.38 staan met de Lotus.
Ik rijd met de lotus. Die vind ik wel chill maar als je op het gras komt of door een boom gaat kan je het schudden....
Deze tijd is gewoon onmogelijk! Ik heb gisteren met een amerikaan gespeelt (BOND NL en Pacboyslim waren er ook bij) en die racete echt supergoed. Helemaal zonder fouten! En we concludeerde dat hij niet echt geen leven had omdat hij altijd speelde. Dat kon je merken aan hoe hij tekeer ging wanneer er iemand erbij kwam tijdens de race (het lagged dan ff) en daardoor zijn goede tijd naar de klote ging. Maar na een tijdje reed hij echt perfect, hij reed een 2:48.12... Hij was helemaal opgewonden, probeerde al z'n familie erbij te halen, en hij beweerde dat het een nieuw wereldrecord was. Ik kan je zeggen, die tijd van 'XBOXLIVE!' onmogelijk... Ik wil wel een keer tegen je rijden
Ja, terwijl je dronken was, én met het zusje van je beste vriend had ja Maareh, toen had ik niet veel geoefend
Mijn snelste tijd is 3:16 ofzo... Echt maf die kerel, maar perfect beschreven... Jij leidde ons af met je liefdesproblemen...
Jep, ik was daarbij, hij ging echt vet snel. Mijn record is 3:11.11 Veel oefenen dus, doe ook mee. = CF =