Ik vind het wel raar dat de tracks in het menu precies de zelfde tekentjes hebben als de 10 tracks die je al had, nu kloppen ze niet meer met de te rijden route. Ook de namen blitz 11t/m 20 en checkpoint 11/tm 20 vind ik niet echt orgineel.
Hehe, eindelijk weer eens reden om MM3 erbij te pakken. Top Spin is zo cool! Zo ff die pack downloaden.
je download zo`n auto/routes paket via Live???...ik heb een trial, daar kan het dus gewoon mee gedownload worde? en ik had ook van iemand gehoord dat als je iets wil downloaden dat dat weer extra geld kost ofzo iets vaags??...is dat waar?
Jep, die banen kun je nu gewoon downloaden met je 2 maanden trial. Wat je van iemand gehoort hebt is juist. Maar je hoeft niet voor alle dingen te betalen (tot nu toe is alles gratis). Straks als er dingen te downloaden zijn waar door de makers heel veel werk aan is besteed zal je er voor moeten betalen. Maar dit wordt op live duidelijk aangegeven, en driedubbel gecheckt. Dus je hoeft je geen zorgen te maken over onverwachtte rekeningen ofzo
Mijn Rainbow Six 3 disk zit al vanaf de dag dat ik hem binnen had in mijn xbox. Ik hoop dat de boel daar niet is vastgeroest, zodat ik MM3 erin kan stoppen om de DLC te downen De DLC auto's waren wel cool, maar de blitz en checkpoint races boeien me eigenlijk niet zo, ik heb ze alleen gedaan om auto's te unlocken..ach ja, down het toch maar, ik heb er voor betaald, he
Tja, opzich zijn ze wel leuk. Dit is hét moment om te bewijzen hoe goed je bent. Niemand kent die baan, en dan komt het echt ana op skills, en niet op hoe vaak je geoefend hebt. Ach, ik vind het wel leuk. Vandaag in een servertje gezeten die ze allemaal langsging.
tja, vin et helemaal niks. MM3 is heel saai geworden...kdenk niet dat de makers daar nog iets aan kunnen veranderen...
De DLC auto's waren wel cool, maar de blitz en checkpoint races boeien me eigenlijk niet zo, ik heb ze alleen gedaan om auto's te unlocken..ach ja, down het toch maar, ik heb er voor betaald, he dus je moet voor dat pakket voor MM3 WEL extra betalen
Hahahaha wat zeiken jullie nou mensen, die nieuwe banen zijn misschien wel errug raar, maar wel errug lachwekkend!!