Ben me al aan het voorbereiden door MM2 lam te spelen. En natuurljk m'n live verbinding gereed maken.
Hij gaat MM2 spelen om alvast voor te bereiden MM3 moet ik echt hebben .. alleen een stuur lijkt me wel welkom. Ik vond MM2 zonder stuur niet zo bijzonder.
Hij is te koop bij NextLevel en ze waren ook bereid om hem eerder te verkopen. Vraag ik aan de verkoper of ze ook aan de actie meedoen en hij zegt Ja. Ga ik helemaal vanuit Nijmegen naar Arnhem om hem te halen, hebben ze geen Live-pakketten. Is ook niet meer wat het geweest is.
Hij wordt gewoon verkocht bij NextLevel, maar kunnen ze geen Livepakket leveren. Die komen heel misschien morgen weer, maar dan heeft het geen nut meer voor mij. Dan is het ook te koop in Nijmegen, althans dat hoop is Maar ze kunnen wel even door de telefoon aangeven dat ze geen pakketten meer hebben als ik vraag of ze aan de actie meedoen.
pre orderen is idd niet echt slim... ten eerste, als de game er is zijn er nog genoeg winkels die hem op voorraad hebben, of het moet zo een mega über overhyped game zijn dat ie meteen overal weg is ofzo... en daarnaast krijg je 'm meestal later, want eerst moet de winkel 'm krijgen en daarna moeten ze 'm nog eens versturen...
Precies, dan ook nog hopen dat alles goed gaat met het versturen!! Ik heb al 2 keer meegemaakt dat het fout ging!