Midtown Madness 3 komt zeker in me favo lijstje. Tworden dure maanden die komen. MM3 wordt weer een toppertje (MM en MM2 waren top vond ik). Laten we hopen dat deze ook goed wordt.
Jah.... Midtown Madnessen zijn MAGISCH...! Dus MM3 is absoluut kopen... Alleen moet de echte diehard in februari natuurlijk Racing Evoluzione kope... en op 14 MAART Xbox Live "Het begin van de nieuwe jaartelling!!!"
jammer dat het nog tot 9 mei duurt voordat mm3 uitkomt, het spel hoort ook al lang tot mijn favorieten.
ehm, beetje het verkeerde topic, lijkt me, dit gaat over Midtown Madness... Ik zou zeggen, lees reviews: Splintercell review Morrowind review
nee dan weten ze gelijk een site waar ze het kunnen checken en worden er iets minder topics geopend over releasedates...
Ik kijk zekers uit naar dit spel! Lekker de vrijheid om door een paar steden te cruisen en te racen, zonder al da geweld zoals GTA3, Mafia, Driver e.d. Weten jullie misschien of er ook iets aankomt als Motocross Madness 3 voor de Xbox? Deel twee en een waren ook zeer tof!