Mm3

Discussie in 'Algemeen' gestart door X-BOX LOVERRR, 7 apr 2004.

1. X-BOX LOVERRR

X-BOX LOVERRR WEGPIRAAT

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen ik heb sinds gisteren MM3.
    Dit vind ik een best leuk spel maar nu zit ik met een probleem.
    Ik kom namelijk niet verder in het spel.
    Parijs: Ik ben nu bij die politie missies dat ik zo'n auto moet kapotbeuken alleen wil dit niet echt lukken binnen de tijdslimiet.
    Washington D.C.: Autoverkoper missies nu met die gele covette dat je die filmster moet rondrijden en politie achter je aan krijgt.

Kan iemand mij een paar tips geven voor deze missies waarddor ze me wel lukken. Wat = trouwens het doel bij die missie met die gele covette (hoe lang moet ik die politie afschudden)???

B.V.D._O_

2. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 7 apr 2004
  3. X-BOX LOVERRR

X-BOX LOVERRR WEGPIRAAT

Leuk Bevonden:
    0
    Nopez werkt niet.

4. xboxser

xboxser xboxen is verslavend

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon er op losrammen op een gegevenmoment ken je ze route en kan je hem afsnijden proberen en proberen en in wachinton moet je op een gebouw rijden waar de poltie nie kan komen heb ik zelf ook gedaan gaat perfect

5. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    bij washington kan je ook op je map kijken van waar de politie allemaal vandaan komt (als je rechterstick ingedrukt houd zie je de map vergroot) en dan moet je proberen al die politiewagens achter je te houden

en bij scherpe bochten moet je niet met vol gas proberen erdoorheen te scheuren maar een stukje voor de bocht een beetje afremmen

6. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Als je een auto moet beuken moet je ervoor zorgen dat je hem meerdere keren met een flinke vaart raakt, kleine tikjes helpen niet. En zoals xboxser al zei, als ze de bocht omgaan vol in de zijkant knallen. Als je dit doet raken ze meestal ook van hun route af en vaak heb je dan iets meer de tijd om een paar goede tikken uit te delen.

Met die autoverkoper ben ik de metro ingegaan. Mocht je dan politie tegenkomen dan kan je over de wand rijden doordat je zo'n hoge snelheid hebt en dan kan de politie je niet raken.

Suc6 :D

7. X-BOX LOVERRR

X-BOX LOVERRR WEGPIRAAT

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt mensen.
    Inmiddels heb ik Paris al een tijdje uitgespeeld en ben ik ook al verder in DC. Ik zit nu bij die stuntdriver missies alleen zit ik nu met het probleem dat deze Mustang volkomen onbestuurbaar (voor mij) is. Heeft iemand nog tips om deze ubergeile bak in bedwang te houden?

8. Kalasj

Kalasj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij parijs steeds roberen: ram hem van de zijkant of blijven bumperkleven: zo schuur je hem kapot:)
    washinton had k ergens een gebouw gevonden waarvan k van een weg of op kon springen: je stond op hetd ak en ff 2 minuten wachten.....

9. xboxser

Leuk Bevonden:
    0
    he Kalasj XBW Groentje hij zecht toch parijs heb ik uitgespeeld

helaas kan ik je niet helpen veder het is al een tijdje geleeden (ik had het spel namelijk al voor de verkoopdatum dankje wel dixons) bij welke ben je in de in stuntmode zit je 1 2 3 of 4 dan speel ik hem ff overnieniew dat level dan

10. X-BOX LOVERRR

X-BOX LOVERRR WEGPIRAAT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet alle stuntdriver missies nog doen k ben dur echt nie goed in. (ook bedankt voor je oplettendheid).

11. xboxser

Leuk Bevonden:
    0
    hey

je moet stuntdriver 1 de eena laatste cheackpoint voor dat dat mens komt op de constitution avernue straat op de stoep aan de overkant gaan rijden dan een bocht het cheackpoint en dan goed djumpen dan blijf je haar wel ff voor en aan het eiden nog ff afsnijden door het parkje
    veel suc6 xboxser

12. xboxser

Leuk Bevonden:
    0
    al gehaald ??
    dan veel suc6 xboxser

13. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Oefening baart kunst, gewoon veel oefenen! ;)

14. X-BOX LOVERRR

X-BOX LOVERRR WEGPIRAAT

Leuk Bevonden:
    0
    GRRRRRRRRRRRRR.
    Ach kzit bijna nooit meer 8er muh xbox duzzz ff 2 daguh toen k mm3 had maar ach. Kijk oefenen baart kunst is fijn maar er moet wel een limiet zijn. Zijn er geen cheats ofzo (die werken). Kweet t t = vals maar gewoon code voor 1 missie nie t heluh spel ofzow want dan = der geen f*ck meer aan.

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Zou het de volgende keer in het normaal Nederlands kunnen ipv chattaal, dit leest erg irritant.

Deel Deze Pagina