Iedereen kent het: Betalen om je MMO game op het net te spelen. WoW, Guild Wars, noem maar op. Meestal gaat het om bedragen rond de €10,-. Maar nu: De Xbox 360 heeft nu ook de mogenlijkheid om MMO games af te spelen, en die zullen er dus ongetwijfeld ook wel komen. Maar is de vraag: Zal je dan dubbel moeten betalen? (Betreffende MMO en Xbox Live! Gold) Of zal de MMO "gratis" speelbaar zijn? Wat denken jullie?
er kunnen wel gratis mmo games kunnen komen maar denk niet dat ze dat gaan doen want de eerst mmo game final fantasy XI is ook een betaalt mmo maar laten we hopen dat er gratis mmo komen want je betaalt je al scheel aan het spel en nog xbox gold abbo en nog 10 euro voor mmo online te spelen dat word dan wel heel duur
Vind het ook gekkenwerk. Daardoor zou ik FInal Fantasy al nooit spelen. Gewoon voor het extra geld dat je moet betalen. Of een spel moet toch wel ZO machtig goed zijn, dat het gewoon de moeite waard is . Maar als ik dan alweer een aantal posts in het centrale topic van Final Fantasy lees dan weet ik dat dit niet de TOP titel is die dat waard is.
Tja, als ze al bezig zijn Xbox Live gold te laten sponseren zodat ze het gratis kunnen maken, zal dit ook niet zo'n punt zijn. Ik denk dat er wel kosten aan verbonden blijven, maar ze streven naar een in totaliteit redelijk bedrag. Overigens ben ik ook benieuwd hoe ze alles gaan aanpakken bij de wat meer bijzondere MMO's, zoals Test Drive, Huxley en misschien ook wel een beetje Viva Piñata aangezien daar ook een vernieuwende online functie in zit.
Wat je niet moet vergeten is dat je ook nog gewoon internet moet betalen, dan zou het dus XBL + MMO + internet worden, dat gaat me nou ff iets te ver.
zie poster boven je: MMO + internet, Dus geen Xbox Live Gold Net zoals op de PC: MMO + internet, Op de pc kan je wel beta's doen van MMO's maar dat zou via live ook kunnen maar dat is een ander verhaal Eerst goed de posts door lezen kerel _0/
voor FF XI heb je geen xbl gold nodig maar toch wil xbl gold, en als je FF XI speelt komt dat geld er nog overheen. Zelf koop ik binnenkort ff oblivion, ben ik wel een tijdje zoet mee en als ik echt zin heb in een MMORPG dan kijk ik wel ff naar FF XI. Maar het probleem blijft altijd dat mijn ouders geen mastercard/visa/american express hebben, wat nogal K*t is als je troep online wil kopen _0/
Dan nog, je wil toch ook nog spellen als PGR3 ( voorbeeld ) online willen spelen? Je gaat toch die vette Online ervaringen niet missen omdat het anders te duur wordt. Daarnaast is FFXI een vet verouderd spel. Als Test Drive Unlimited of Huxley per maand gratis wordt ( of beiden ), dan hebben ze ( een ) topper(s) in handen!
@ SupahMaster Tja daar kies je zelf weer voor dan speel je het spel toch niet? Anyway, misschien moeten ze het doen dat je met Ms gamepoints kan betalen? daar kan je ook arcade games van kopen zou een mooie oplossing zijn omdat je die kaartjes gewoon in de winkel kan kopen! Huxley is trouwens de einige van MMO's waar ik op wacht
Net alos WoW vind ik dat voor extra content moet betalen NB je hoeft geen live te hebben om on-line te gamen