[Mmorpg] All Points Bulletin

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 6 dec 2005.

1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG][​IMG]

All Points Bulletin

Game: APB
    Komt uit op: De 360 en de pc.
    Genre: Modern Online Massive Multiplayer.
    Created by: Zen studio's
    Produced by: Real time worlds.

[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

Er bestaat al een thread over APB in de xbox forum sectie (thread van Shcaap).
    Maar de game komt niet uit op de gewone xbox dus ik dacht ik maak een thread met alle info op een rij voor de 360.

De makers van de GTA-reeks presenteren: APB.
    Ik zeg GTA en online... dan weet je het wel.;)
    Deze game komt in 2007/2008 ongeveer uit. (waarschijnlijk 2008)
    APB is een (zoals het zo mooi heet) een Massive Multiplayer Online Role Playing game. (MMROPG)
    De makers gaan natuurlijk verder met het GTA idee, het beloofd heel wat te worden check vooral de trailer. (hieronder)

Story...
    Het verhaal tja, kijk er zijn (naar waarschijning volgens de trailer) twee soorten factions de Robbers (overvallers) en de Cops (agenten). Het verhaal is dus eigenlijk simpel: politie en boefje en jij kunt kiezen wie of wat je bent.

Er zullen echt duizenden gangs opgericht worden waarmee je onderling natuurlijk gangwars kunt houden. De bedoeling is dat je een hoop dingen steelt (en wat je er later mee doet en kunt doen moet later blijken) zoals auto's, juweliers etc..

Er zullen in totaal 100 steden op het netwerk te vinden zijn, waar jij met je vrienden kunt rondhuppelen en ze ook neer kunt knuppelen.
    Je kunt dan vast met vrienden online 'badasses' achterna zitten met een veel te grote donut in je hand, of je kiest ervoor om een heel autobedrijf leeg te roven. Wat de mogelijkheden verder in het spel allemaal zijn is nog niet bekend dus dat is eigenlijk een nog beetje gissen.
    Bekijk zo snel mogelijk de trailer als je hem nog niet gezien hebt want die moet je gezien hebben!

[​IMG] [​IMG]

Klik.. watch trailer met quicktime

Klik.. watch trailer met WMP

Klik.. Download trailer .zip bestand

Klik.. Download APB trailer deze is wellicht wat beter..

2. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vet vet vet!!!! Hier wacht ik al heel lang op!

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je nog wel ff doen want hij komt rond 2008 pas uit waarschijnlijk.
    Maar gelukkig kunnen we ons met genoeg andere leuke games vermaken tot die tijd.

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ziet er leuk uit. Kan zeker wat gaan worden :D

In de trailer zeggen ze trouwens 'coming 2007'. Maar dat zal wel voor de US gelden dan. :cool:

*in de gaten houden gaat

5. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    VETTE SJITT! Het lekker opnemen politie en rebellen!

Saints row kan ook online maar weet iemand daar iets meer over?

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las het op gamespot...
    Maar ja dat duurt nog zo lang tot 2007/8, dat is nog een verrassing wanneer ie uitkomt.:p

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dan zou ik even in de Saints Row thread kijken als ik jou was ;)

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Saints row kan denk ik niet tippen aan dit spel.
    Maar het komt veel eerder uit gelukkig.
    Ik ben benieuwd hoe het speelt.
    Maar denk er aan dat APB gemaakt wordt door de originele grondleggers van het hele idee van GTA. Dus van gangwars etc.
    Maar laten we het niet over Saints Row hebben maar over deze game.:)

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Concept is weer erg origineel.. Dat plus de magere gameplay van GTA beloofd het erg populair te worden, maar een enorme bagger game dus imo.

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    In in het filmpje:

Huh? Rockstar North maakte GTA altijd...

En Orcrist: GTA magere gameplay? als er 1 game is met veel mogelijkheden is het GTA wel.

Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    GTA heeft alles behalve een magere Gameplay. Het is iig de beste game in z'n genre. Saint's Row zal hem niet beaten denk ik. Maar deze game heeft eigenlijk weer een ander genre dus je moet deze game er ook niet mee gaan vergelijken.

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Oh, ik snap hem al:

13. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    zon game moest er eens komen.. als ie goed wordt uitgewerkt wordt dit een wereldgame

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het klopt, en ik weet ook niet hoe het zit... Als jij het weet mag je het zeggen hoor dan pas ik de beginpost wel aan.:+

15. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    En hoe zijn die mogelijkheden uitgewerkt? Juist ja, akelig magertjes. Als je zoveel mogelijkheden in een game propt zorg dan ook even dat het goed wordt uitgewerkt. Is de gameplay tijdens het rijden in een voertuig van hetzelfde niveau als een racegame die gemiddeld een 9 krijgt? Nee. Vliegen met een voertuig van hetzelfde niveau als een game waarin gevlogen wordt (of het nou arcade is als in PDO of realistisch als in een flight sim..). Nee.
    En het shooter element, vergelijken met een thirth person shooter die gemiddeld een 9 krijgt? Nee. Etcetera. Nou gooi je dat alles op 1 hoop en je krijgt diepgaande gameplay? Desalniettemin gaat het hier in deze thread er niet om. Ik geef puur en alleen mijn mening na het zien van de trailer, en na het lezen van raakvlakken met de GTA-serie. Ik hoop dat ik ongelijk word bewezen door deze game, ik vrees echter het ergste.

16. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ben ik het mee eens idd, het concept van GTA is goed, maar heb de gameplay als je het dus net als Orcrist in gedeeltes (genres verdeelt) ook nooit echt indrukwekkend gevonden. Voor de rest over deze game kunnen we niks zeggen, 1 filmpje is er van en das geen eens ingame laat staan dat ie kan tippen aan Saint's Row :p . Maargoed het concept is leuk, niet erg origineel maargoed ik zie het wel zitten.

btw. die politie auto onderaan kan wel wat AA gebruiken. :D

17. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ach ja, dan verschillen onze meningen over GTA gewoon.

De game wordt gemaakt door Real Time Productions, opgerciht door een ex-medewerker van de GTA games, uitgegeven door Webzen. ;)

18. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mits dit goed en doordacht uitgewerkt word zou dit wel eens een topper kunnen worden denk ik, dat filmpje vind ik al zeer knap eigelijk :eek:

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    San Andreas verveelde snel daar heb je misschien gelijk in van dat , maar we hebben het nu over nieuwe online mogelijkheden er komt eindelijk gta-gang wars. Maar het is geen GTA weet je.

Maar jij vond GTA Kut uitgewerkt?
    Misschien was dat het ook een beetje, maar toch sloeg het aan op de, laten we zeggen doorsnee gamer. Na een keer de main missies doorgewandeld te zijn had je het wel gezien. Maar SA werd niet voor niets tot beste PS2 game uitgeroepen op de PU gameplay en dat kwam toch door het gewone GTA recept dat natuurlijk schreeuwd om fans.

En de nieuwe game van de makers van gta is en heet geen GTA. Het is er enigszins vergelijkbaar mee maar gang wars-banken beroven-achtervolgingen samen, is nog nooit eerder vertoond in een game.

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Uiteraard was GTA een groot succes, maar dat komt niet door de gameplay. Dat komt puur en alleen omdat je de "gangster/homeboy", om het maar even simpel te brengen, kan uithangen. Tevens door het grote succes krijgt het ook van de meeste reviewers een hoog cijfer, je gaat jezelf toch niet in de vingers te snijden voor het grootste percentage van je afnemers door hun favo game af te kraken. :)

En ja ik baseer mijn uitspraken ook maar op de magere info die er op dit moment over is, echter kan je er wel van uit gaan dat ze zeker een GTA succes er van willen maken door de gamer een soortgelijk iets te bieden maar dan massaal online, iets waar ook zeker veel vraag naar is onder de GTA-fans. Daarom zie ik ze ook niet het veel anders aanpakken, en verwacht ik al helemaal niet dat ze dit keer de gameplay wel wat diepgang zullen geven. Al helemaal niet omdat ze de intentie hebben om het MMO te maken.

Deel Deze Pagina