[PC] [MMORPG] The Chronicles of Spellborn

Discussie in 'Games' gestart door SupahMaster, 17 jul 2006.

1. SupahMaster

SupahMaster Guest

The Chronicles of Spellborn

Aangezien ik nieit zoveel tijd heb nu, zal ik maar even de tekst van de officiele website kopieeren.

Voor de mensen die niet willen lezen, even de boel op rijtje.

De wereld
    - Een grote ruimte genaamd de Deadspell Storm met verschillende shards ( zwevende eilanden ).
    - 2 races genaamd Humans en de Daevi.
    - Nieuwe shards om de zoveel tijd.
    - Deze zullen veroverd kunnen worden door clans.
    - Unieke bosses die maar een keer kunnen worden gedood.

De gameplay
    - Realistisch moet je richten op de vijand met je muis.
    - Een skilldeck die steeds ronddraait nadat je een skill/spreuk hebt afgevuurd hierdoor zijn vele combos mogelijk.
    -exp verkrijg door questen te doen, dus eindelijk geen grinden 5 uur per dag om wat exp te halen.

Character customization.
    - Vanaf het begin zul je je character uniek kunnen maken mte vele keuzes uit armor
    -armor en wapens zijn voor de looks, en hebben geen stats, je moet skillz hebben om goed te zijn, geen uberl33t armor dus.

Dit spel is een MMO en daar zal dus voor moeten worden Betaald.

Overige info: Dit spel wordt gemaakt door een nederlandse ontwikkelaar met de Unreal 3 engine \o/

De officiele website

Screenshots:

[​IMG]'

Meer screenshots op
    De officiele website

Verdere info over het spel

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wat een skeletten characters, ze zijn allemaal zo dun.
    Als ik een betaalde MMORPG ga spelen die betaald is dan wordt dat WoW.

3. SupahMaster

SupahMaster Guest

Het spel is ook nog niet uit. Nog steeds in closed beta. En ga trouwens aub niet af op de graphics. Dat ze zo dun zijn is heel slecht excuus moet ik zeggen. Je kan toch ook je van je character gewoon een dikke vetklomp maken lijkt me :):

En de gameplay wordt zoooo veel beter ( voor mij dan ) omdat je niet meer hoeft te grinden.

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er wel goed uit maar ik speel maar 1 betaalde MMORPG en dat is ragnarok online. (echte aanrader vet goeie gameplay etc)

Maar eigenlijk moet ik dan maar even spelen enzo hoe het wordt maar waarschijnlijk lijkt ut me maar niks.

5. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Ragnarok Online is zo saai. Wat heeft dat spel nou te bieden naast leuke graphics en goede muziek?

Deze MMORPG ziet er wel vet uit.. Unreal engine is altijd goed. :D

6. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind wel leuk klinke dat clans er een grote rol in spelen.. i luf clans xD
    Maar ik betaal al voor WoW en ik ga niet voor 2 games dokken of WoW opgeven.. dus we merken nog wel of dit egt wat wordt..

7. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Niet grinden in een MMORPG? Dat bestaat niet.

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hahaha niet grinden maar questen.
    1. Dan gaat het lvlen een stuk langzamer aangezien de balans tussen grinden en lvlen veel sneller werkt.
    2. Voor quests moet je vaak grinden.

9. SupahMaster

SupahMaster Guest

Nouja, ik ga in ieder geval de beta uitproberen waar ik al een half jaar op zit te wachten.

10. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nogal een kut pc, lijkt me wel leuk spel, mr ik ga m niet kopen, ik had maar voor 1 spel betaald en dat was runescape, was ik met vrienden nogal verslaafd aan, mr daar zijn we nu allemaal mee gestopt gelukkig :p

11. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Runescape doet me aan een bericht denken van een paar maanden geleden(OMG, mn account is gestolen:mad:, zelfmoord FTW! Oke, sarcasme & het ging wel om iets meer, maar toch overdreven)...

12. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel zijn de kosten per maand? of startkosten?

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ging niet over een account stelen, ging veel meer dan dat, ook in real-life. Ik kan het weten, want ik kende hem.

Ik ben nu gelukkig ook gestopt met Runescape, had het nou wel weer gezien.:eek:

14. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    wat is 'grinden' ? :+ ben een MMORPG TERMEN n00b :):
    maar dalijk is me 10 dagen WOW trail klaar en ga ik verslaafd raken! }:]

15. SupahMaster

SupahMaster Guest

@MeAnZo

Je moet waarschijnlijk gewoon de game kopen en de maandelijkse kosten worden waarschijnliek iets goedkoper dan WoW

@ryan23

Grinden is het achter elkaar killen van monsters om een beetje experience te krijgen.

Deel Deze Pagina