Mmorts

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Tr@m$, 6 jun 2002.

1. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Nieuws spelconcept...

Je bent in een RTS game, online, in een GROTE wereld. DE aarde. Je hebt 2 groepen, laten we zeggen, de allies en de axis. Je doel is om de hele wereld te veroveren. Dat doe je door te lkijken of de kant die jij kiest ergens aan het vechten is en dan join jij hun (a la C& C) om in dat gevied het te veroeveren!

Lijkt dit idee jullie wat, het klinkt allemaal misschien nog een beetj eraar zo maar het zit heel goed in mijn hoofd.:+

2. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus je bent een soort soldaat? en in welke tijd speelt het dan af?

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dit hoort dus duidelijk niet in off-topic..

4. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    maar waar hoort het dan?
    je zegt altijd dat het hier en daar niet hoort maar waar hoort het dan wel?
    niet in xbox chat, of xbox games chat.
    want dit gaat niet over de xbox zelf of over de spelle die voor xbox gaan uitkomen, maar over wat iemand voor ideeën heeft.
    dus het lijkt mij redelijk off-topic.

toch?

p.s. wat betekent mmo?
    rts betekent real time shooter of niet?

Laatst bewerkt: 6 jun 2002
  5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    mmo = massive multiplayer online
    rts = real time strategy

Dit hoort dus in Overige Games-talk ; Consoles, Retro en PC (games)

Ik bedoel ik weet dat he tgemiddelde IQ hier niet hoog ligt maar zelfs nadat ik zeg dta het verkeerd staat weet je niet waar het moet? ]:-

6. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Maar jij moved ze alleen niet :)

---> Overige games shit zooi :)

7. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Massive Multiplayer Online Real Time Stragey zoals Comand and concquer alleen dan met zijn allen en met een ultiem doel; de wereld veroveren, van te voren kies je 1 van de 2 partijen en daar blijf je dan voor altijd bij.
    Een soort wereld oorlog maar dan op je pc zodat de mensen het in het echt niet meer doen. :+

En je moet basissen bouwen enzo en met legers tegen elkaar vechten, met een goede fantasie kom je ver met dit concept :D

8. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Heb je The Lord of the Rings gelezen? (Ja, je ziet het goed, ik zei: gelezen)
    (Voor degenen die hem nog niet gelezen, of uit hebben (dat laatste is op mij van toepassing) zal ik niet te veel spoilen, khoop dat jullie dat ook nie doen).

In LotR is namelijk iets soortgelijx aan de hand. Alleen gaat het hier om twee kanten met een algemeen doel. (Zoals zo vaak, het "goede" en het "slechte".) Zoals waarschijnlijk bekend zijn er een heleboel rassen in "Middle Earth". Allemaal staan ze aan een bepaalde kant, en vechten daarvoor (op hun manier).

Daar moest ik inees aan denken toen je dit schreef, ik vinnut iig wel een goed idee! :D
    Kzit zelf ook met smart te w88 op de eerste MMORPG's voor Xbox.

Deel Deze Pagina