Ik had eerst een account 'Hansie' gemaakt, maar daar heb ik geen conformatie mail van ontvangen. Dus geen toegang tot forums. Nu heb ik een nieuwe account 'Hansie2' gemaakt en daar kreeg binnen meteen een mail van. Heb nu dus 2 accounts. Het liefst heb ik eerste, maar zoals ik al zei daar kan ik niet mee posten.
bij jouw eerste account hansie heb je als mailadres waarschijnlijk de verkeerde opgegeven, want in de administratie staat het als awaiting conform, van jou dus... dus waarschijnlijk heb je daar een fout opgegeven en is de mail nooit aangekomen...
Das geen probleem foutieve tikkert Was er net maar weet niet of dat onhandig is om te doen want dan zijn er twee hansies.... Je zal nog ff hansie2 zijn. Tot andere xbw held voorbij komt.
Ok, dit heb ik gedaan Hansie2 veranderd naar Hansie, het oude account dat Hansie heette gedelete en je een nieuw password gemailt. Moet werken.
woot Heeft denk ik aan chello gelegen, die hebben laatst weer met de mailserver zitten spelen. "Oi! Ik wil mee fraggen!" "Oh, pak die bak maar, zit toch nooit iemand achter..."
Mijn naam is ook aangepast thanx to "wouter" het was eerst hihlander en dat slaat als een peer op een drumstel.
Bij Het verschil tussen hihlander en highlander is het natuurlijk logisch, en dat zorgt ook niet voor problemen. maar ik vind het irritant als iemand zijn naam compleet laat veranderen, vind dat dan dus ook niet echt een leuk plan