M'n beeldscherm

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Reckuuza, 20 feb 2009.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Ik had een vraagje over mn beeldscherm..ik heb een HP w19 flatscreen, 17 inch breedbeeld. Alleen, hij flikkert de laatste tijd. Als ik aan de kabels van het beeldscherm is wordt of alles onder een rode kleur gegoten, of onder een gele..wanneer ik de kabels in een beetje een goeie richting plaats, zie je alles gewoon goed maar niet helder en flikkert ie de hele tijd. Ik kan er geen screens van maken want t ligt aan mn beeldscherm lijkt me? Maar het is raar want ik heb ook het beeldscherm van mn zus aangesloten (is dezelfde) en die heeft t ook! Een vriend van me die zegt dat het misschien aan mn videokaart kan liggen. Heeft iemand hier meer verstand van? Alvast bedankt!
    Dit is 'm trouwens:
    http://www.ciao-shopping.nl/HP_W19__593350

Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Lijkt me vrij duidelijk dat het aan je kabel ligt...

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ligt eraan of hij tijdens het proberen van zijn zusje's monitor ook de kabel van zijn zusje had gebruikt of niet. :p

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Hm nu moet ik ff denken. Volgens mij niet. Dan ligt t aan mn kabel ja. Thanks dudes, t was ook wel een beetje voor de hand liggend natuurlijk. :+ Nja jammer, weet ook niet waar je een nieuwe kan kopen voor dit beeldscherm..

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als het een losse kabel is kan je gewoon een nieuwe losse kabel halen, zit de kabel vast dan heb je opzich wel een probleem ja :+

Deel Deze Pagina