[XOne] mn gebruikersnaam????

Discussie in 'Games' gestart door 313 GT, 17 dec 2003.

1. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    ej gasten ik zit echt met een gigantisch idioot probleem; namelijk toen ik xbox live had geinstalleerd, en vervolgens verbinding wilde maken om een account te maken, toen kwam er een melding dat ik een gebruikersnaam van mijn provider en het bijpassende wachtwoord in moest vullen. Dit omdat ik in Duitsland woon. Maar wat blijkt nou: de gebruikersnaam is fout en ik heb al verschillende gebruikersnamen gebruikt, waaronder die van mijn computer en die van mn pa. Maar allebei doen ze het niet. Volgens mij moet ik de algemene gebruikersnaam gebruike, maar die is mn pa kwijtgeraakt!

Weet iemand van jullie hoe ik aan die gebruikersnaam weer kom?

2. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe staat de boel aangesloten?

3. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    alles is goed aangesloten alleen heb ik de goeie gebruikersnaam niet

4. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Je provider bellen denk ik. Even je goede username opvragen.

5. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    ow ok thx dat doet ik wel ff

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Krijg je die niet te zien als je verbinding met internet maakt? Of ergens bij de internet/netwerkopties?

7. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    nee heb ik nergens gezien maar het gaat om de algemene gebruikersnaam mijn computer heeft een andere bijvoorbeeld

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gebruikersnaam is niet alleen het stukje van je email adres. Zo is hier in Nederland bij ADSL gebruikelijk dat er nog iets achter staat, bv woutert@xs4all-basic-adsl oid. Zoiets kan het ook bij jou zijn.

9. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    hee het heeft helemaal nix met een emailadres te maken, het is namelijk zo: toen we een abbonement namen bij een (duitse) provider, kregen we een "profilname" en een "personliches kennwort". Dus een gebruikersnaam en een wachtwoord. Alleen, je kon zelf een gebruikersnaam verzinnen en die gebruiken om op intenet te kunnen. Maarrrr dat is alweer een tijdje geleden en we hebben nergens de gebruikersnaam die we hebben gebruikt opschreven. Dus we weten die dus niet. Maar mn pa gaat toch belle binnekort, alleen is ie weinig thuis omdat ie een drukke baan heb. Maar kheb toch niet echt haast dus...

10. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Sprechst du auch Deutch? :D

Lol, maarre je moet gewoon je provider bellen hoor, ik had met live nl. hetzelfde probleem 8) Suc6 en 'k zie je op live!

11. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    okej nogmaals thx

Deel Deze Pagina