M'n pa gaat morgen naar Amerika, wat kan ie meeneemen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Alanson, 5 dec 2002.

1. Alanson

Alanson PS2 raper

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor'n Xbox accesoires kan hij meeneemen die ook met een PAL Xbox werken? Lightgun ofzo?

2. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
  3. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja toen mijn pa ging bracht ie een controller S mee. Maar nu die ook hier te koop zijn is er eigenlijk niks boeiends qua hardware daarzo.

Vraag anders wat vette xbox bladen ofzo

4. bas007

bas007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf uit Canada een controller s, zo'n speciale av-pack van ms zelf en van madcatz en een controller van madcatz meegenomen. Alles werkt perfect.

Daar ben ik het niet helemaal mee eens, omdat daar de hardware gewoon veel goedkoper is. Toen ik wegging uit Canada deze zomer was net alles in prijs gedaald. De controller s bijv. kon je voor ongeveer 29 euro kopen. Dat krijg je hier niet voor elkaar.

Bovendien kun je in sommige zaken tweedehands produkten kopen. Die ultra av-pack van madcatz heb ik voor omgerekend 7 euro gekocht. Toch handig als je meerdere tv's in huis hebt en dus je xbox weleens verplaatst. Ik heb bij iedere tv waar ik weleens op game zo'n kabel liggen.

5. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem de cordless controller van Logitech mee laten nemen.

6. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

voice communicator werkt hier toch ook?
    die kan je voor xbconnect gebruiken

7. sexylexy

sexylexy Guest

ntsc xbox zou ook leuk zijn.

8. RFP

RFP Live!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je pa vragen of ie een Xbox Live! kit meeneemt!!!
    Ook al staat er op de disc NTSC en op het hoesje dat het alleen in de USA werkt, het werkt ook op een PAL Xbox.

Geloof me, ik heb hetzelfde gedaan en zit nu lekker via Xbox Live! Unreal te spelen tegen allemaal Amerikanen (en Duitsers).

En ja, Xbox Live! is MEGA vet.

9. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    uhm....?

10. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Proof It!!!

stuur ff wat foto's!

11. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan je vader z'n speciale XBOX tas late meenemen
    die is in nl niet te vinden

12. RFP

RFP Live!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet me maar geloven (en anders gewoon wachten tot maart ;:D)

(heeft niet zoveel nut om foto's te sturen... wat moet ik fotograferen?? De Xbox Live disc? De Xbox unit?? Hoe weet je dat het niet stiekem een NTSC unit is?? Het werkt gewoon, trust me)

13. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een beta paket van LIVE>..

DUH

14. sexylexy

sexylexy Guest

ja, en van de kables en dat ie online zit te gamen

15. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verzin maar wat om het te bewijzen, als het echt zo is, dan kan meneertje hier ook voor mij zo'n pakketje meenemen.

Maarre, die 2 spellen die je erbij krijgt, doen die het ook dan???

16. RFP

RFP Live!

Leuk Bevonden:
    0
    De twee spellen die erbij zitten zijn trial versies van Whacked en MotoGP. Whacked werkt perfect maar MotoGP zegt dat een upgrade nodig is om Live! te spelen. Als ik dan probeer te upgraden zegt ie dat Xbox Live! not responding is. Waarschijnlijk werkt dit pas als de Europese Servers online zijn?

Gek genoeg zijn de games zelf niet regio encoded of NTSC. Ik heb wel een NTSC compatibel TV (maar volgens mij zijn alle moderne TV's dat). De trial van MotoGP is echter de enige game die niet werkt, de PAL versies van MechAssault, Unreal Championship en Ghost Recon werken feilloos met de USA Xbox Live! kit. Believe me: Xbox Live! is waanzinnig en heeft GEEN lag, ik herhaal GEEN lag! (nee, ook niet als ik tegen 15 Amerikanen Unreal aan het spelen ben!). Live! is de killer-app waar de Xbox op zat te wachten!

17. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    wat voor verbinding heb jij?
    en welke provider?

18. RFP

RFP Live!

Leuk Bevonden:
    0
    ADSL Wide Open abonnement via BBNet:

Theoretisch haal ik daarmee 7800Kbit downstream en 512 Kbits upstream. Volgens Speedtest.nl zit ik realistisch gezien op de volgende snelheid:

352 Kbyte/sec downstream
    47 Kbyte/sec upstream

Met deze snelheid werkt Xbox Live! echt perfect.

19. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    broadband wanadoo premium --> 512/128 Kbit/s gaat toch ook wel werken?

oja, enne is dat praten met de andere kant ook lachen, via de microfoon? versta je elkaar echt goed?

Laatst bewerkt: 7 dec 2002
  20. RFP

RFP Live!

Leuk Bevonden:
    0
    128 Kbit/sec upstream is vereist dus dat gaat prima werken ket Wannadoo Premium. En je kan inderdaad praten met iedereen die in de game meespeelt (je kan zelfs praten in de lobby!). Je zou het niet denken maar dat werkt echt fantastisch.

Het is even wennen omdat je in het begin vreemd genoeg niets durft te zeggen ;) maar als je eenmaal een dagje speelt gaat de verlegenheid weg en is het super. Vreemd genoeg is de kwaliteit erg goed. Iedereen is goed verstaanbaar en en zijn geen merkbare vertragingen. Als ik in MechAssault iemand neerknal en iets tegen hem zeg hoor je vrijwel direct iets terug. Dat praten is overigens ook erg handig in spellen als Ghost Recon om samen met je vrienden te overleggen hoe je de vijand gaat aanvallen. Je kan ook stemvervorming aanzetten en dan klink je ineens als een vrouw of als een kind. Dat is een leuke technologie maar als je het aanzet wordt er in de lobby gelijk gevraagd of je het uit kan zetten. Kennelijk vinden mensen het leuker om echte stemmen te horen.

Waar ik wel erg aan moet wennen is om de voice af en toe uit te zetten (dan kan met een knopje). Heb al een aantal keer met vrienden gebeld en dat gesprek gedeeld met 15 Amerikanen waarmee ik Unreal aan het spelen was. Andersom hoor je ook af en toe mensen tegen hun vrouw vertellen wat ze willen eten enzo (en die krijgen dat direct commentaar van al hun medespelers :). Ik speel Xbox Live! nu een weekje en kan zeggen dat het verbazingwekkend goed is en erg verslavend!

Laatst bewerkt: 8 dec 2002

Deel Deze Pagina