[XOne] M'n router doet het alleen zonder ZoneAlarm Iemand oplossing???

Discussie in 'Games' gestart door leonardo15, 7 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me router bij de comp aan het werk gekregen maar hij doet het pas als ik Zonelarm uitzet Is hier een oplossing voor?

Nog een vraag:

Als ik bij xbox Live probeer the connecten blijft hij steken bij dns.\
    Ik heb XS4ALL Adsl en weet niet wat ik hier in moet vullen want als ik auto/manual doe dan doet hij het niet

2. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je alles bij zonealarm goed ingesteld, dat alle programma's op internet mogen, en dat de pc op internet mag?

3. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op wat moet je dan alles zette?

4. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het hoofdscherm van ZoneAlarm open hebt staan controleer dan of helemaal bovenin aan de rechterkant daar staat "programs" een klein beetje naar links staat een pictogram van een slotje is dat open of dicht. Als het dicht is druk erop dan gaat het open. Dan moet je internet het doen.
    Nu de programma's als je online gaat met je internet explorer dan vraagt hij of IE op internet mag dan moet je remember this.. aanvinken en op Yes drukken.
    Doet ie het nu?

5. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neuh zonder zonealarm wel maar het gaat niet om de programma;s enzo het gaat erom dat hij geen verbinding kan maken of met de router of de modem als zonealarm aan staat

6. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet zeker wat het is, heb je je pc al een opnieuw opgestart. Installeer ZoneAlarm nog een keer :confused:

7. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zonealarm nog ene keer geinstalleerd en toen kwam ik erachter dat het inplaats van op trusted zone op internet zone ofzo stond dus dat probleem is opgelost
    BEDANKT

Alleen nu nog met die dns van xboxlive Iemand een idee bij xs4all isp

8. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok no problem het forum is er om te vragen he ;)
    Over die dns van xboxlive daar weet ik helaas niets van, kijk verder rond bij het Live forum of misschien reageert er nog iemand.

9. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet je router juist configureren. Maar daarvoor moet je meer informatie geven. Dat doe je middels het formulier dat in de forumregels staat. In die zelfde regels staat ook dat vragen zonder formulier niet beantwoord worden en dus krijg je nu een...

slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina