Naast dat (na het ruilen) RSC nog steeds blijft vast lopen.. kraakt het geluid.. het het begin menu, maar ook onder games! Beetje gekraak en ruis ofzo.. wat kan ik hier tegen doen?!?!
Check ook je snoertjes/connectors ff of die nog wel intact zijn (i.v.m. krakend geluid). Voor vastlopen RSC: zie vorige 2 posts.
damn.. dit is echt zuig man!! Halo is gelijk niet meer leuk meer.. als je naar de winkel gaat om em te ruilen he.. wat moet je dan allemaal mee nemen? Alles wat in die doos zat? of kan het ook alleen aan de scart cable liggen?
Het kan aan je Xbox, SCART kabel, ingang van de SCART of TV zelf liggen.. Ik zou gewoon teruggaan naar de winkel en dan idd gewoon ALLES meenemen, ze geven je niet zomaar weer 1 Xbox mee schieten ze niks mee op..
het vreemde is dat ik wel gewoon dvd's kan loeren met de dvd remote, dus daar geen probs.. tv ook gewoon dus daar ook geen probs.. alleen bij de interface en de games, dan gaat het fout!
Ik zou heb toch ff op een andere TV proberen. Voor dat gekraak dan. Dat vastlopen dat hoort volgens mij niet, heb ik iig geen las van.
over de mail zeiden ze dat ik ff de memory van RSC moest wissen, en tot nu toe helpt dat, ze zeiden ook dat voor het geluid ik em moest repareren, dus heb gebelt, en de doos word opgestuurd
ik ging nu is beneden op de teevee proberen (kan zonder extra blokje) en alles deed het perfect! na een uurtje gamen.. PFFRAHFHAFFFFF *piiiiieeep* waar blijft die doos?