[PC] mobile java gamen

Discussie in 'Games' gestart door tribalme, 29 sep 2004.

1. tribalme

tribalme driver

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu eindelijk een telefoon met java gaming + data kabel
    maar ik heb gehoor dat je ook games als applicatie kunt instaleren jad+jar files
    vraagje:
    is dit wel legaal ????
    en heb je hier ook ergens websites voor waar je makkelijk die games kunt downen??

ik weet games op je telefoon is niet cool en stoer maar toch is het vermakelijk in de trein... is beter als zoon oude vrouw aankijken die tegenover je zit en er niet uitziet... als je snapt wat ik bedoel

2. hutkofer

hutkofer Guest

Om welke telefoon gaat het?

3. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hmmm intressant topic!
    Ik heb zelf een Nokia 6230 en zou ook wel wat nieuwe java games willen. En belangrijker nog, is het mogelijk zelfgemaakte games op je telefoon te zetten? En zo ja: hoe?

4. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik ook wel benieuwd naar maar ik weet niet waar dit kan.

5. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
    Nou jongens laat ik jullie ff helpen.... Ja je kunt .jad en .jar files gewoon naar je telefoon downloaden..... ik heb zelf een T630 en via myt610.net kun je best vette java games GRATIS EN LEGAAL downloaden, deze spellen werken op alle merken telefoons... ik zelf doe het altijd via bluetooth omdat ik dat het fijnste vind... iig suc6 ermee

6. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    En dan kun je ze gewoon installeren en spelen?

7. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja je klikt op downloaden, dan kun je ze op je comp zetten :p, en dan kun je ze via bluetooth of een kabeltje gewoon naar je mobile uploaden en spelen... ik raad btw bluetooth aan omdat dit simpeler is
    ........

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ja dat is mogelijk! Binnenkort gaan we met onze opleiding een project starten om zelf een mobile java game te maken. Een mobile java applicatie heet geen applet maar een midlet. Ik ben er zelf nog niet mee begonnen dus ik weet niet precies hoe het werkt, maar heb ff gezocht en heb hier een pagina gevonden waar wat info staat over het programmeren van midlets.

Zodra ik aan het project begonnen ben en er meer over weet zal ik wel ff een update doen :)

9. hutkofer

hutkofer Guest

Is Yetisports ook in mobile vorm?

En trouwens, niet elke game kan op elke telefoon, ze zijn er allemaal in andere groote's. (3510i heeft kleiner scherm dan 7650, enz..daar zijn dan ook aparte games voor)

10. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jah je kan ze dan installeren. Voor zover ik weet moet je bij Nokia telefoons de jar/jad files in de map applications op je geheugenkaart zetten. Dan kan je via het menu geheugenkaart (op je mobiel) de spelletjes installeren. Dan komen ze in de map toepassingen.

En Yetisports is ook in mobile vorm, maar voor slechts een aantal telefoons. Ik dacht dat i kdat op yetisports.org had gezien.

Laatst bewerkt: 29 sep 2004
  11. InDo-Flava

InDo-Flava What's Ya Flava

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb YetiSports ook,
    besteld via t-mobile.nl, maar volgens mij hebben ze die alleen voor Series 60 mobiels... (maar ik kan het ook fout hebben)

12. FabianNL

FabianNL Guest

voor een goede site waar ik al me spellen vandaan hebt gehaald voor mijn nokia 6610i:
    http://www.salesplaza.nl/
    zie alleen dat ze nu wel offline zijn...heb je dus ook niet veel aan
    Ok, gewoon kazaa, emule of Shareaza of iest gebruiken, staan er nog véél meer op!

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zolang er geen rechten worden betaald , is het downloaden van Java/Symbian games illegaal !

14. FabianNL

FabianNL Guest

niet allemaal, maar bij de meeste wel ja...(zoals yetisports en dergelijke)

15. tribalme

tribalme driver

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb 7250i
    en heb er nu eindelijk games op, tis niet veel maar spellen zoals racingfever en crash nitro kart en spiderman ..zijn wel cool ik haal ze van www.imserba.com.. ff registreren en de jad en jar bestandjes ervanaf halen... wel handig :):)

edit::: site is offline schijnbaar :mad:
    nou dan maar via kazaa of ares ;)

Laatst bewerkt: 1 okt 2004
  16. hutkofer

hutkofer Guest

Ik weet genoeg site's waar je Java games enz vanaf kunt halen..maar die mag ik hier niet posten :)

PM me maar als je intresse hebt.

17. blonkie

blonkie XBW V.I.P.

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook veel vette spellen downloaden van www.mobango.com , wel even registreren en je kan ringtones , logos , games , .... gwoon downloaden op je pc en dan moet je gwoon even met je datakabel het op je gsm zette of op je eigen wapsite zette en dan donwloaden daarvan :d:d:d

greetzzz blonkie

18. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een probleem met m'n 6230. Heb al een paar maanden een Belkin bluetooth dongle en heeft altijd perfect gewerkt voor het verzenden van plaatjes/mp3's etc.
    Maar nu ik zie dat het in dit topic over java gamen gaat, heeft dat mijn interesse gewekt. Heb dus ergens een .jar bestandje (spelletje) vandaan geplukt wat ik d.m.v. Nokia PC Suite naar mijn mobiel wil sturen, maar dit programma "ziet" mijn telefoon niet.

Heeft iemand mss een oplossing voor dit probleem?

b.v.d.

19. FabianNL

FabianNL Guest

heb hetzelfde probleem met mijn 6610i, nokia PC suite ziet regelmatig mijn telefoon ok niet, je moet gewoon MobiMB Mobile Media Browser nemen, die levert bij mij geen problemen op en het is dan gewoon een kwestie van slepen naar je mapje Games op je telefoon (bij Nokia PC Suite staat ie anders ook bij applicaties, vind ik zelf niet erg fijn)

20. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, thnx, dat programma kun je gewoon downloaden neem ik aan?

/edit: heb een trial gevonden

*gaat proberen*

Laatst bewerkt: 4 okt 2004

Deel Deze Pagina