Hey 2 U all !! Kep ff een paar vraaggies over een mod-chip en ik ben bang dat het nogal lompe vraaggies zullen zijn, maar ja...moet er toch ff achter komen he.. Is een mod-chip alleen maar om gekopieerde spellen te spelen ?? Hoe duur is zoiets ?? en kan het veel schade aan je x-box aanrichten ?? Ik hoop dat iemand ff de tijd neemt om deze vragen te beantwoorden... Thnx 2 U all !!! Greetz Rolf
Nee ze zijn ook lekker op je boterham 2 euro bij de hema niet alleen aan je xbox brengt het schade, maar ook aan de hele game bis......
Tru-Cru, lees eerst het beleid door aangezien je nieuw bent hier. dan kom je er achter dat je over modden etc niet op dit forum mag praten.
Je mag er niet alleen over praten, je mag het helemaal niet doen...Als je de games te duur vind, dan ga je toch lekker werken ofzo. Of kies een andere hobby, postzegels verzamelen ofzo. Is lang niet zo duur.......
Vragen over je xbox te laten ombouwen is niet gepast in dit forum een quote uit de forum FAQ : Modchips - Illegale praktijken. Praten over modchips of het kraken van de Xbox is niet toegestaan. We willen het gebruik van modchips namelijk niet in de hand werken. Daarmee benadeel je uiteraard de mensen die een modchip gebruiken voor het spelen van originele import-games, het is helaas niet anders. Over deze beslissing is geen discussie mogelijk en topics waarin deze praktijken worden besproken worden onherroepelijk gesloten en/of verwijderd. lijkt me duidelijk toch ?