Mod Chips werken niet met xbl!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 13 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Uit de US komen berichten dat mensen met een (ilegale) Mod Chip niet op XBL kunnen... NB dus mensen met een moded box hebben geprobeerd om op live aan te loggen met de final release (NB met de Beta konden ze wel op live)

Dit betekend dat Bill een manier heeft gevonden om te zien wie: "Goed is of Slecht" ;)

Laatst bewerkt: 13 nov 2002
  2. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zal die gasten eens leren.
    Stop gewoon met modden.

Ik maak me helemaal geen zorgen.
    Ik heb geen modchip.
    14 maart ga ik gewoon lekker live.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb me too!

4. JeanV

JeanV Groovy baby!

Leuk Bevonden:
    0
    modchips werken wel, je moet alleen voor de rest niks veranderen, geen nieuwe hd of andere dashboard!

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat was met de beta .... met de final release werken ze Niet ... kijk maar op de bekende Mod sites voor het nieuws!

je kan ook ff kijken op www.xbox365.com ... daar heb ik het nieuws vandaan

6. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ooit wel eens van een switch gehoord, dan werkt het namelijk wel, als je het goed opzet werkt het perfect! wel even je originele dashboard terugzetten als je de originele bios boot, ik heb hem zelf niet gemod en ga het ook niet doen, maar je kan wel met xblive spelenmet een mod hoor!

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb er inderdaad van gehoord ... alleen als ik de berichten mag geloven op een Mod site werkt ook dat niet ... ;) .... don't shoot the messenger

8. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Maar dan kan je dus geen kopieen spelen op xbox live want als je de mod uitzet lijkt mij dat je alleen nog originele spellen kan spelen tot je hem weer aanzet

Of ben ik nou dom aan het denken

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    klopt dan kan je alleen de originele spelen .. maar het lijkt erop dat M$ serial numbers blockt van gehackte xbox'en

10. wenze

wenze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neehoor je denkt niet dom

11. erik30

erik30 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij het ombouwen van je box met een mod chip, heb je de optie om er een schakelaartje in te laten bouwen om de chip uit te schakelen voor je op xblive gaat. Je box draait dan dus weer orgineel. Deze mensen zijn dus niet goed voorgelicht mbt de risico's die de chip met zich meebrengt als je op xblive wilt:'-( :'-( :'-(

12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Met al het geld dat ze uitsparen door illegale kopieén te kopen ipv de origine versies, kunnen ze best een extra 'legale' xbox erby kopen zodat ze wél online kunnen gaan.
    Zo krygt bill dan toch weer wat centjes binnen :)

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm.. klopt maar in de us claimen ze dat ze dus deze switch gebruikt hadden en dat toch hun xbox niet meer live gaat ... dus ik denk dat Modders toch een extra xbox moeten gaan kopen ;) ....

14. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verhaal klopt maar half. De laatste versie van live heeft door als je modchip actief is, boot je je normale ms bios kun je gewoon xboxlive op.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hopelijk heeft M$ eindelijk de cure gevonden ;)

16. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een tijdelijke cure misschien. Je kunt nog steeds met je orignele games xbox-live spelen

17. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die kun je ook weer zelf aanpassen :)

18. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik denk dat de maat regelen van M$ de gewone gamers er wel van weer houden want die zullen het niet aan durfen of niet weeten hoe ze het elkeer weer moeten veranderen dus ik denk da het wel zin heeft. Tegen de mensen die er echt verstand van hebben kun je niks doen maar als het bij voor beeld net zo makkelijk was als bij ps1 dan zouden veel meerhet gedaan hebben.

19. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ja maar staat erbij met welke chips niet, want de pc bioxx mod chip heeft namelijk de mogelijkheid om met de modchip op te starten (door gewoon powerknop te gebruiken) of de originele bios (de open knop 4 seconden vasthouden bij aanzetten).

En deze chip is ook flashable dus er kan wat voor gevonden zijn.

20. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft software. En zet er anders een tweede xbox naast, dingen kosten toch niets meer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina