ik vind dat het crew/mod gedeelte niet zichbaar moet worden voor niet mods/crew...... tenzij ik natuurlijk mod wor het zou fijn zijn als jullie dit verwijderen omdat het zo uitdaagend is : mod speelplaats ooooooooow nee geintje : ik klik er ook wel eens op en dan krijg je alle maal troep terwijl ik naar algemeen wilden
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maar dan kom ik op het forum en dan klik ik PERONGELUK op het crew of mod gedeelte verander dan op z`n minst MOD SPEELPLAATS in iets anders ik wil ook spelen.....
Toch is die speelplaats echt een saai gedeelte, daarin schrijven we op wie een waarschuwing heeft of wie vervelend gedrag vertoond, weejjewel. Is echt niet boeiend. Crewforum.....ja, das wel boeiend.... Edit: Hey Wout...jij ook hier.
IK WIL OOK SPELEN.... is er geen USER SPEELPLAATS te regelene? je kan het ook makkelijker doen door mij mod te maken niet omdat ik dat cooool vind ofzow maar gewoon omdat xboxworld forum een beetje vol word gespamt ,...
We houden jullie wel goed in de gaten hoor, als we niet ingrijpen betekend dat dat we jullie gewoon niet zo vervelend vinden. *Drinkt kopje forumthee.
JULLIE MAKEN MIJ GEK...... MAAK MIJ MOD OF IK BLAAS ME ZELF OP HIER VOOR ME COMPUTER boem .... maar halen jullie dat echt niet weg?
.....ik koop jullie t-shirt.... dan maar niet ik heb deze keer het verloren maar STRAKS... nu eerst ga ik in de zandbak spelen DAARNA!