Mod levert voordelen voor xbox vs. ps2!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door salva, 31 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ook wel weer een slotje krijgen, maar na het zien dat een MOD de xbox zou schaden in zijn concurrentie strijd tegen de ps2 moest ik even het volgende kwijt.

Als het gaat over illegale spelen, die zijn er voor de ps2 ook (sterker nog dit maakte van de ps2 ook de best verkochte console, wie wou nou een Nintendo met die stomme cassete's 'nee doe mijn maar een ps2 dan kan ik spellen huren en op mijn pc kopieren' kreeg je toen van iedereen te horen.) dus wat dat betreft geen voor en of nadeel voor de xbox lijkt me.

Maar als ik nu lees dat als je een mod inbouwd, je ook nog eens Mp3 cd's, vcd's, s-vcd's, gekopieerde dvd's en divx films kunt afspelen, dan lijkt me dat alleen een voordeel voor de xbox.

Als ik namelijk wist dat dit allemaal mogelijk was na het inbouwen van een MOD, dan had ik niet eens getwijfeld tussen de ps2 en de xbox!!!8) .
    (als bovengenoemde echt allemaal mogelijk is na de inbouw van een mod)

En ik ben echt van mening dat een onofficiƫle site dit echt niet kan boycotten hoor.

Ik vind dat deze site bedoeld is voor de xbox gamers, en niet om Bill gates nog rijker te maken.

Kobold sorry ik weet dat jij liever had dat ik deze opmerkingen naar jouw persoonlijk mailde maar ik vond dat iedereen het recht heeft om dit te lezen.

omdat een forum bedoeld is om te discussiƫren vind ik niet dat jullie het kunnen maken om dit te boycotten.

ik hoop niet dat jullie nu boos zijn, maar ik moest dit echt even delen.

2. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat je zegt is waar wat allemaal kan met die mod voor de xbox.
    Maar toch denk ik niet dat het goed is als je hem er inplaats (IK vind zelf dat dat dan tenkoste gaat van het game plezier)
    Ik vind het leuk om weer een nieuw spel te kopen voor de xbox. dan heb je tenminste iets waar je zelf voor gewerkt of gespaard hebt.
    Als je die dvd's brand dan gaan ze al snel te koste van het spel zelf. na 3 dagen heb je er genoeg van verdwijnt hij onder het bed en kijk je er nooit weer naar uit.
    Als je zo'n orginele game hebt dan ben je er zuinig op. en besteed je meer aandacht aan de game.

Maarjha misschien is dit wel bullshit maar zo ervaar ik het,

3. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yup tis zo maar goed tis xbw's forum en als hun over een bepaald onderwerp niet willen praten dan doen we dat toch niet?

4. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    jah lijkt mij ook ga dan naar www.xboxarena.nl
    misschien willen ze het daar horen ? :mad:

5. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk t niet, iedere site behalve de hack sites zelf willen gewoon niet graag over illegale praktijken hebben, let op dat MS ook deze forums bekijkt. Als hun zien dat er zoveel topics zijn over het branden van dvd's enzovoort dan zullen ze minder support geven aan Xbw dus ook minder content.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het lijkt me logisch dat als je de Xbox liefhebt je dit soort praktijken niet toelaat. Je topic is dan ook als een kamikaze piloot 2 meter voor een Amerikaans slagschip: Ten dode opgeschreven.

Daarnaast heeft Err0r gelijk: We moeten ook denken aan contacten die het niet leuk zullen vinden als we het hier volop gaan hebben over waar en hoe je de nieuwste kopietjes in bezit krijgt.

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Hier word niet over dit soort dingen gesproken.

Slotje.

8. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    idd slotje nodig.
    en deze treath verwijderen

9. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik dacht dat deze al gesloten was, iemand die hem toevallig weer heeft geopend??

10. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon laten staan, er staat geen link ofzo....dus hij kan wel blijven staan maar niet.

Slotje kan.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jah we gingen tegelijk :cool: Dan open je hem weer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina