Wat is dat toch altijd!!! Zodra je maar begint over mod van Xbox hier op XBW wordt het gelijk afgekapt. Is niks illegaals aan, kijk maar eens op de Amerikaanse forums stikt het ervan, ze raden je zelfs aan welke chip je het beste kunt kopen en wat voor DVD brander je het beste kunt kopen om backups te maken van je dure spellen, en bv divx films kijken op je Xbox dmv een grotere harde schijf zie ik geen kwaad in, of mp3 draaien zie het toch eens als een toevoeging van het Medium. (Multimediamachine) Kijk als je illegale spellen gaat aanbieden en dat soort dingen dat is iets anders dan je Xbox (upgraden) en er staat nergens in het Burgerlijk wetboek dat het gebruik van een modchip voor eigen gebruik strafbaar is.! Dus ik vindt zolang je geen strafbare feiten pleegd, moet je hier op Xbox world gewoon met iedereen over mod kunnen argumenteren, we leven toch nog in een demoncratisch land, voor eigen gebruik is dit niet strafbaar, kijk maar eens naar de sateliet sites, heb zelf meer dan 2000 tv kanalen onder andere Gamezone op de Astra 24 uur per dag revieuws van Gamecube Ps2 en natuurlijk ons Boxie, is alleen franstalig, voor eigen gebruik is het nooit strafbaar, dat kan niet in NL ivm een Wet die in 1929 is aangenomen: iedereen is vrij in het ontvangen(moderniseren) van zijn of haar ontvangst-zend-beluister apparatuur. Daarom zijn de radarverklikkers niet verboden, politiescanners los te koop, Sateliet ontvangers die je kunt aanpassen voor het ontvangen van meer zenders, en als het voor eigen gebruik is kunnen ze er niets aan doen.
well said maar mij ja, dit is een forum dat over xbox gaat, niet over mods. Je kan net zo goed xbox sites opzoeken die totaal gericht zijn op mods en daar op het forum met elkaar te praten. (doe ik ook )
Nee, we leven in een schijndemocratie, en nee je mag het niet over mods hebben. Omdat ja, het illegaal is om je Xbox hardware aan te passen. Ik hoop dat dat je vragen beantwoord en het de kous aan of af doet, liggende aan het feit of je sok ook altijd afzakt net als bij mij! Oh BTW, lees de handleiding van je Xbox maar als je me niet geloofd.