Modchips taboe?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Perkele!, 25 okt 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perkele!

Perkele! Retro

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er GVD verkeerd aan om eigengemaakte spellen/tools of Linux op de XBox te draaien???????

De XBox is tenslotte maar een gewone (achterhaalde) PC, ik mag op mijn PC toch ook zoveel sleutelen als ik wil zeker, zonder daardoor aan piraterij te doen.

Quote van sticky bovenaan:
    Wat voor bullshit is dat? Jij gelooft ook nog in Sinterklaas zeker?

Laatst bewerkt: 25 okt 2002
  2. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    that's the spirit Perkele!

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zoals ik zeg : Ik begrijp de goede bedoelingen achter de emu's etc, alleen zijn er mensen die dit soort informatie verkeerd begrijpen en ook verkeerd gebruiken om zo de gamesindustrie naar zn grootje te helpen.

Get a fuckin life? Is dat nieuwe stoere praat ofzo? Heb jij een leven? Beetje sjoemelen aan Xboxen om er wat mee te doen? Games te spelen die je op consoles van 20 jaar terug ook kon spelen?

We trekken gewoon hier de streep en niemand die daar over heen gaat. Dit forum doet hiet gewoon niet aan, dan ga je maar naar een ander forum.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is idd bull, gewoon om de onwetenden af te schrikken.

5. Paul

Paul Mame-X

Leuk Bevonden:
    0
    Idd Perkele, goed standpunt. Mijn topic ging >juist< over een mod, zonder mod. Dat het topic gesloten is gaat nergens over.

Ik denk dat Wouter het ook stiekem zat af te wachten, en op het moment dat je begon over chippies werd het te warm. Ik stel voor dat de laatste 2 berichten worden verwijderd, en dat het topic gewoon verder gaat. Zoals op een normaal forum! :p

(dat zal wel niet gebeuren, aangezien ze hier ontzettend eigenwijs zijn) maarja, wat wil je als eigenaar. Dan ken je alles maken, en dus ook dit......

Dan maar niet hoor, toch?

6. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens wouter...

wouter for president }:]

maar ff serieus, wrom zou je xboxspellen maken als ze voor je gemaakt worden. en ff een vooroordeel: als jij het hier over modchips hebt weet ik zker dat jij illegale spellen wilt.

edit: over die post van paul had ik niet gelezen van aan het posten: er zijn zoveel forums die het over een modchip hebben ga daar anders naar toe, dit zijn de regels die de admin's/mods hebben gemaakt aan daar moet je je aan houden.

Laatst bewerkt: 25 okt 2002
  7. Perkele!

Perkele! Retro

Leuk Bevonden:
    0
    WouteR, jij bent er waarschijnlijk eentje die denkt dat de huidige games super zijn, hoewel de gameplay op geen *** trekt.

Ik heb een XBox, heb 1 game (Halo) gekocht en was het na 5 minuten al beu, sindsdien speel ik er enkel Arcade games op, waarvoor ik 20 jaar geleden 25 cent per spel moest betalen, een console konden we ons toen niet veroorloven, de spellen waren toen ook al duur.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jij bent hier nog geen eens 3 uur en je durft nu al een oordeel te vellen over dit forum? Hmpf!

Naast dat we geen links, namen of whatever accepteren praten we hier ook niet over eventuele theorien achter het modchip gebeuren.

9. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
    euh perkele: koop een gameding niet een xbox ofzo, of spel die spellen op de pc,sorry hoor maar dat jij je hier ff aanmeld en binnen de ene dag meteen de regels wilt aan passen kan ik niet met de kop bij.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Koop dan geen dure Xbox maar een echte arcade kast, NES, SNES, SEGA MEGA Drive, Atari, Playmobile of Lego :).

11. Perkele!

Perkele! Retro

Leuk Bevonden:
    0
    Idd het is een vooroordeel, net zoals het een vooroordeel is dat alle buitenlanders criminelen zijn...wat dus niet zo is.

12. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
    we hebben het niet over buitenlanders laat die er ff buiten ja =(

13. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    JERRY JERRY JERRY :p

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Modchips lokt illegale kopieen en dus de dood van de gamesindustrie uit.

15. Perkele!

Perkele! Retro

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier binnen al 3 arcadekasten staan en heb geen plaats meer.
    Trouwens, de Xbox is helemaal niet duur, heb ik ook nooit beweerd trouwens.

16. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
    hier kan ik dus echt niet tegen he, mensen die voor eigen rechter spelen, ja jij ja perkele.

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zeg ook niet dat jij zegt dat een Xbox duur is :) Ik bedoel dus dat het onnodig is om door te gaan op ons beleid dat toch al een paar maanden langer bestaat dan jullie lidmaatschap hier omdat jullie zonodig een Xbox willen kraken om daar arcade games op te spelen.

18. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
    precies... helemaal mee eens.

19. Perkele!

Perkele! Retro

Leuk Bevonden:
    0
    Jij begon over vooroordelen, ik gaf maar dat vooroordelen onjuist zijn, maw het bezit van een modchip geeft niet aan dat er aan piraterij gedaan wordt, het helpt de business zelfs.
    Hoe anders kan je verklaren dan de PSX veel groter is geworden dan de N64, hoewel de N64 superieur was aan de PSX?

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Laat afraidtech er even buiten aub :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina