Ey mensen heb mn controller vandaag gemod. Had al blauw licht rond mn eject knop gemaakt. Ga nu nog mn xbox blauw verven en blauwe leds onder mn jewel maken. Ik heb donker blauwe leds gebruikt en niet van die felle die je iedereen ziet gebruiken. Ik was een beetje bang dat dat in mn ogen zou schijnen en er is niet vreselijkers dan geirriteerd worden tijdens het xboxen. In het licht: In het donker: En hier nog een vage pic van mn eject knop: Morgen of overmorgen moet mn andere controller eraan geloven. Mocht er iemand zijn die behoefte heeft aan een duidelijke stap voor stap tutorial then let me know. Dan maak ik er een. Just say it.
ja ze gaan hier behoorijk los Nice shit allemaal, jammer dat ik daar te lui voor ben. Ik game liever en wil dat alles goed werkt,hoe het eruitziet boeit me niet. But keep the good work up!
Eej gast...vet gedaan!! Kan je misschien zo'n tutorial ff maken...zullen veeeeel mensen in geinterreseerd zijn Laterzz
Dat je door je jewel kan kijken vind ik niet geslaag, maar dat is mijn mening. Beide blauwe lichten vind ik wel vet, maar net iets te weinig verandering om daar mn boxie voor te openen.
ach ja, ik heb een tweede xbox gekocht om te spelen tegen mn broertje. Heb die tweede tweedehands gekocht dus er zit toch geen garantie meer op. Kan dr nu lekker mee kloten. Ik maak binnenkort een handleiding als ik mn tweede controller ga doen dus die staat er vanzelf bij. Vind dat idee voor een aparte mod sectie wel een strak plan.
Tjah hijs wel mooi zou hem zelf ook gelijk spuiten enzo maar mijn xbox is wel gespoten hier heb je een pic van mij xbox
Heb je die zelf gemaakt Nico ? raar, want ik ken er 1 precies dezelfde van iemand die geen Nederlands spreekt. Is wel toevallig dat je allebei dezelfde kleuren hebt, of heb je daar je idee van ?
Dit is een andere die ik een keer tegen kwam op een engelse site ik wou die na maken op een paar dingetjes na en voila daar is ie dan
Over Nico's Xbox moet je in zijn topic wezen. Dit gaat over de gemodde controller van Pijiu. Netjes gemaakt trouwens.
morgen avond of van t weekend kan je t ook heb nu net the ultimate battle gehad: XBOX vs. Decopeer Zaag er gaat toch een gevoel van rauw over je heen als je bezig bent... maar ja van t weekend is mn box weer als herboren!