[XOne] modem usb of niet?!?

Discussie in 'Games' gestart door giorgio, 1 mrt 2003.

1. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net demon dsl besteld en ik kan nu nog kiezen tussen een usb of een gewone modem ik zat zelf aan de usb te denken dat scheelt namelijk 75 euro maar nu hoor ik dat je er dan niet zo makkelijk een router op kan aansluiten klopt dit kan ik toch beter de gewone modem nemen of maakt het nix uit hieronder de modems die ik kan kiezen

Allied Data 810 ethernet modem analoog
    alcatel usb

2. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Giorgio!
    Als het even kan zou ik het gewone (UTP) modem nemen. Kan je veel makkelijker aan een router hangen mocht het nodig zijn. En je kan 'm meteen aan je xbox hangen (gaat niet met USB).
    Suc6

PS: Kijk ook even in andere thread's hier, staat veel info over welke modem of router i.c.m. provider etc.

Laatst bewerkt: 1 mrt 2003
  3. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    oops, ik heb een USB modem (DSL van METW),
    ik heb wel een 3-weg splitter> gaat 't lukken??|:-

Laatst bewerkt: 1 mrt 2003
  4. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Die vraag heb je ook al in een andere thread gesteld. Het herhalen van een vraag in meerdere threads noemen we spammen en wordt niet op prijs gesteld.

En voordat iemand gaat antwoorden: Er is al een speciale thread over USB modems en USB routers.

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Goedkoop is duurkoop. Met een USB modem heb je ook een USB router nodig en die is weer wat duurder. Bovendien zit je dan voor altijd vast aan niet standaard spullen. Voor netwerkverbindingen is UTP nou eenmaal een soort wereld standaard en ik zou me daar gewoon aan houden als ik jou was.

6. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    ik al morgen demon direct evve opbellen om een gewone modem te nemen thnx guys!

7. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    shit ik ben te laat ze hebben de usb modem al opgestuurd nu dus de vraag kan het ook met een usb modem? en zo ja hoe fix ik dat

8. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor ook dat ik het gewoon via de computer kan doen dus usb in de computer 3com kaartje in de pc en dan naar de xbox ofzoiets

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als je een usb modem hebt betekend het dat je met ICS moet gaan werken als je computer dicht tegen je xbox aanstaat is het geen probleem, maar als je computer en je xbox ver uit elkaar staan is een utp modem een must want dan kan je of een hub/ of een router gaan gebruiken ...

met een router heb je het voordeel dat je computer niet aan hoeft te staan als je met je xbox speelt

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Windows ICS connectie (dubbele netwerk kaart of een USB modem + 1 netwerk kaart)

Een Windows ICS (Internet connection sharing) word aangeraden als je een dubbele netwerkkaart hebt of als jouw kabel/DSL modem gebruik maakt van een USB kabel. Jouw computer moet dan wel aan staan als je met xbox live wilt gaan spelen.

Windows ICS connectie maakt gebruik van Windows internetdelen. Deze kan je vinden onder je control panel van Windows XP, ME, 2000 en 98 SE

1. Schakel je Xbox, PC en je kabel/DSL modem uit.(zie instructie uitschakelen kabel modem)
    2. Sluit de ethernet kabels aan op de PC en de kabel/DSL modem (zie instructie kabel modem
    om te controleren welke kabel je moet gebruiken)
    3. Sluit de ethernet kabel aan op de netwerk kaart van de PC en sluit deze aan op je xbox (cross cable)
    4. Schakel je kabel/DSL modem aan, vervolgens zet je jouw pc aan
    5. Configureer Windows internetdelen , Controleer of je met je pc een verbinding hebt op het internet. (Voor meer informatie zie windows documentatie)
    6. Zet jouw xbox aan (zonder disk)
    7. Kies vervolgens Xbox Live via de Dashboard of plaats een xbox live spel in jouw xbox

Als je via de Dashboard het xbox live welkom scherm word vertoond ben je on-line!

zo doe je het (staat trouwens in de Faq ... welke ik nog moet gaan updaten)

11. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net al even wat verder gekeken op dit forum ik denk dat ik dan maar die vigor usb router koop pfff dat gaat wel weer een hoop centen kosten

12. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    hmm twee keuzes dus nou ja mn pc staat toch altijd aan dus dan kan ik beter die met de netwerkkaart kiezen scheelt een shitload of cash

13. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon terugsturen. Een bestelling per postorder kan altijd binnen 7 dagen geretourneerd worden. Dat is de wet.

14. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    heb je helemaal gelijk in alleen is het probleem dan dat demon debkt dat je dan ven de bestelling afziet en zul je dus de hele procedure opnieuw moeten starten dus zeker nog een week of 6 moeten wachten maar ik heb zo te zien genoeg opties ik zit nog te twijfelen tussen een router of die optie met ics die usb routers zijn loeiduur maar het is volgens mij wel de beste manier even een vraagje nog is er verschil in snelheid volgens mij werkt het met een router sneller want ics is toch eigenlijk wel via een omweg

15. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Je had better copperjet 810 kunnen nemen

Hallo,

Je zij dat je uit twee modems kon kiezen de een usb de ander ethernet. Maar de copperjet 810 van allied data heeft een usb en een ehternet poort. Ik weet niet of ie via ethernet werkt op xbox live maar ik zeg het toch maar ff.

Mzzl

Deel Deze Pagina